Polska firma
Pozycjonowanie

Reklama sklepu z zabawkami – Jak reklamować sklep z zabawkami w Internecie

Bez wątpienia koło sklepu z zabawkami żadne dziecko nie przejdzie obojętnie. Zachęcające na witrynach sklepowych pluszaki lub najnowsze kolekcje resoraków nie wystarczą, aby wybić się spośród konkurencji. Tutaj pomocna okazuje się reklama sklepu z zabawkami za pomocą kampanii Google Ads oraz pozycjonowania stron! Sprawdź to!

Reklama sklepu z zabawkami przez Google Ads i Pozycjonowanie

Branża z zabawkami dla dzieci rozrasta się w niesamowitym tempie. Coraz większa liczba sklepów internetowych, a przede wszystkim głównie sezonowe zainteresowanie produktami stanowi dla każdego przedsiębiorcy nie lada wyzwanie. Pojawia się zatem kluczowe pytanie – jak zadbać o promowanie sklepu z zabawkami, aby zwiększyć swoją sprzedaż oraz konwersję? Kluczem do sukcesu jest płatna reklama Google Ads. Pozwala na natychmiastowe wyświetlanie się reklamy Twojego sklepu w wyszukiwarce. Dzięki uwzględnieniu w treści najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych zyskujesz pewność, że kampania będzie widoczna przez szerokie grono odbiorców! Sam ustalasz budżet jaki chcesz przeznaczyć na reklamę oraz czas jej wyświetlania. Tuż obok Google Ads istotne jest również m.in. lokalne pozycjonowanie stron www na najczęstsze frazy kluczowe. To działanie marketingowe pozwala na znalezienie się w top 10 Google, dzięki dopasowaniu strony do potrzeb użytkowników jak i wymagań robota indeksującego. Z pewność oba działa okażą się skuteczne, szczególnie dla branży cieszącej się sezonową popularnością.

Przykładowe frazy dla sklepu z zabawkami:

Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
Zabawki dla dziecka 60500
Zabawki dla 2 latka 40500
Zabawki dla dziewczynek 33100
Zabawki dla 3 latka 27100
Sklep z zabawkami 22200
Zabawki dla rocznego dziecka 14800
Zabawki dla 4 latka 14800
Zabawki sensoryczne 12100
Zabawki interaktywne 12100
Zabawki dla chłopców 12100
Zabawki dla niemowląt 9900

Jak reklamować sklep z zabawkami – podsumowanie

Pozycjonowanie oraz kampania reklamowa Google Ads pozwoli Ci wyróżnić się w morzy konkurencji. Proponowanych działań nie musisz realizować jednocześnie, jednak ze względu na konieczność dłuższego oczekiwania na pierwsze efekty pozycjonowania, warto wdrożyć płatne reklamy, aby jak najszybciej stać się widocznym dla potencjalnych Klientów.

[Featured_snippets title=”Najczęściej zadawane pytania – FAQ”]

Źródła

  1. https://learndigital.withgoogle.com/digitalgarage
  2. https://www.youtube.com/c/GoogleSearchCentral/videos
  3. https://developers.google.com/search/blog

Opinie użytkowników

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Afterweb

Specjalista SEO

14 lat doświadczenia w optymalizacji i pozycjonowaniu stron na najtrudniejsze frazy w Polsce. Właścicieli manager firmy Afterweb. Stale nadzoruje proces pozycjonowania stron wszystkich Klientów firmy.

2 komentarze

  1. Ciekawy artykuł. Czy pozycjonowanie sklepu będzie skuteczniejsze w połączeniu z Google Ads czy może z marketingiem w social media?

  2. Zarówno Google Ads jak i marketing w social media będą dobrze uzupełniać pozycjonowanie organiczne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
+48 79 848 33 33

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33