Polska firma
Pozycjonowanie

Słowa kluczowe mają moc. Od nich zależy powodzenie Twojego biznesu w sieci

Gdy Twój potencjalny Klient poszukuje informacji na temat interesującego go produktu czy usługi, swoje pierwsze kroki kieruje do wyszukiwarki Google. Tam wpisuje zapytanie, na które składają się określone słowa kluczowe. To właśnie one są podstawą marketingu internetowego i SEO – pozycjonowanie stron opiera się w dużej mierze na odpowiednio dobranych frazach. Od nich zależy Twoje powodzenie sprzedażowe, dlatego warto poświęcić im więcej uwagi podczas opracowywania kampanii promocyjnej firmy. Dobrze skomponowana baza słów kluczowych sprawi, że internauci podczas swoich poszukiwań trafią dokładnie na Twoją witrynę. Jeśli wciąż zastanawiasz się, co to jest słowo kluczowe i jak je wykorzystać w pozycjonowaniu, zapraszamy do przeczytania poniższego tekstu.

[Featured_snippets id=”1″]

Dowiedz się, co to jest fraza kluczowa i jak wykorzystać ją w pozycjonowaniu

Rozpoczynając sprawdzanie słów kluczowych istotnych dla Twojej strony internetowej, dobrze jest najpierw podzielić je na kilka rodzajów. Eksperci z Afterweb przygotowali dla Ciebie ściągę, z której możesz skorzystać, decydując się na pozycjonowanie. Możemy zatem wyróżnić frazy kluczowe:

  • Brandowe, czyli te, które opisują działalność w bezpośredni sposób. Jest to na przykład fragment nazwy firmy albo sklepu, oferowany przez niego produkt czy usługa, a także po prostu część adresu internetowego.
  • Lokalne frazy kluczowe, a więc nastawione na odbiorców z konkretnej miejscowości lub regionu. Te frazy kluczowe zawierają w sobie miejscową nazwę.
  • Ogólne: najpopularniejsze i najbardziej pożądane przez właściciel witryn internetowych. Składają się z jednego lub dwóch wyrazów.
  • Long tail; te słowa kluczowe to całe wyrażenia, w skład których wchodzi cztery, pięć czy nawet sześć wyrazów, tworzących zdania i zapytania.

Planowanie słów kluczowych to długa droga, ale cierpliwość w efekcie się opłaca. Dzięki idealnie dobranym frazom możesz bowiem być spokojny o powodzenie Twojej strony w sieci.

[Featured_snippets id=”2″]

słowa kluczowe pozycjonowanie

Sprawdź, jak znaleźć wszystkie słowa kluczowe, które przysłużą się Twojej firmie

Jeżeli zastanawiasz się, jak dobrać słowa kluczowe, podpowiadamy: zacznij od ogólnych sformułowań. To one określają całą Twoją branżę i to od nich zaczynają poszukiwania Twoi potencjalni Klienci. Gdy posiadasz już stronę internetową firmy, znalezienie wszystkich słów kluczowych staje się bardzo proste. Jednak często zdarza się, że już po wymyśleniu kilku przykładów kończą się koncepcje. W takim przypadku doskonałym ruchem jest skorzystanie z podpowiedzi wyświetlających się w wyszukiwarce Google. Pozostaje tylko zorientować się, ile słów kluczowych na stronę będzie optymalną liczbą. Zbyt dużo fraz może bowiem być potraktowane przez Google jako spam. Jeśli zamierzasz rozpocząć szukanie słów kluczowych samodzielnie, zatrzymaj się na chwilę i zastanów, z jakich narzędzi chcesz skorzystać. Profesjonaliści z naszej Agencji Afterweb doradzają następujące narzędzia: ahrefs, planer słów kluczowych, Answer the Public i Ubersuggest. Dzięki tym witrynom można sprawdzić ilość wyszukiwań słów kluczowych, które zamierzasz wykorzystać w pozycjonowaniu swojej strony internetowej. Ich analiza jest punktem wyjścia do dalszych działań. Na jej podstawie możesz rozmieścić słowa kluczowe w tekście tak, by całość brzmiała naturalnie, a jednocześnie dobrze wpływała na SEO witryny.

Opinie użytkowników

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Afterweb

Specjalista SEO

14 lat doświadczenia w optymalizacji i pozycjonowaniu stron na najtrudniejsze frazy w Polsce. Właścicieli manager firmy Afterweb. Stale nadzoruje proces pozycjonowania stron wszystkich Klientów firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
+48 79 848 33 33

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33