Polska firma
SEO

Konsultacje SEO na najwyższym poziomie – sprawdź, kiedy warto z nich skorzystać

Marketing internetowy to w dzisiejszych czasach priorytet dla każdego biznesu online. Skuteczna strategia pozwala na pozyskanie szerokiego grona Klientów, wyprzedzenie konkurencji oraz uzyskanie pozycji lidera w branży. Możemy śmiało powiedzieć, że firmy, które nie reklamują swoich usług oraz produktów, a tym samym nie rozpowszechniają swojego wizerunku wśród odbiorców, mają problem z odniesieniem imponujących zysków. Do najpopularniejszych działań marketingowych, na jakie można, a nawet trzeba się zdecydować, zalicza się pozycjonowanie stron internetowych oraz kampanie reklamowe Google Ads. Aktualnie na rynku można znaleźć wiele specjalistycznych książek oraz kursów, dzięki którym każdy przedsiębiorca prowadzący działalność internetową może samodzielnie podejmować działania marketingowe. Czy takie rozwiązanie zawsze kończy się sukcesem? Niestety nie! Musisz mieć na uwadze, że zmianie ulegają zarówno wymagania robota indeksującego Google, jak i preferencje Twoich Klientów. Twoje działania marketingowe muszą stanowić realną odpowiedź na pojawiające się potrzeby. Pojawia się zatem pytanie – co zrobić, kiedy samodzielnie prowadzony marketing nie przynosi oczekiwanych rezultatów? Z pomocą przychodzą konsultacje SEO! W dzisiejszym wpisie omówimy, na czym polegają i w jakich sytuacjach warto z nich skorzystać. Czytaj dalej i dowiedź się więcej!

Czym jest pozycjonowanie stron i Google Ads? Sprawdź, dlaczego warto skorzystać z usług

Tak jak już wspominaliśmy, prowadzenie działań marketingowych to aktualnie obowiązek każdego, kto chce, aby ich biznes online odniósł imponujący sukces. Jednym z najczęstszych, a zarazem najskuteczniejszych działań są kampanie reklamowe Google Ads. Polegają na tworzeniu różnego rodzaju reklam, które niemalże natychmiast widoczne są w wyszukiwarce Google. To, jaki typ kampanii zostanie wybrany, zależy od charakteru prowadzonej działalności. Do wyboru są kampanie produktowe, linki sponsorowane mające postać reklam tekstowych, remarketing polegający na ponownym wyświetlaniu oglądanych produktów oraz reklamy display wyświetlane na innych portalach internetowych. Kampanie reklamowe Google Ads wyróżniają się elastycznością. Sam ustalasz harmonogram wyświetlania reklam oraz budżet. Musimy tutaj zaznaczyć, że ustalając stawkę za kliknięcie, należy wziąć pod uwagę konkurencje, aby Twoja reklama wyświetlała się wyżej niż ich.

Tuż obok Google Ads prym wiedzie pozycjonowanie stron internetowych. Usługa ta polega na wdrażaniu działań zgodnych z algorytmem Google, czego efektem jest znalezienie się w top 10, a nawet top 3 wyszukiwań. Co więcej, prawidłowe ustalenie działań umożliwia wyprzedzenie w wyszukiwarce Google nawet tych rywali obecnych na rynku już wiele lat. Śmiało możemy zaryzykować stwierdzeniem, że pozycjonowanie stron www to ogromna szansa dla małych, nowych firm, które stawiają pierwsze kroki w sieci. Opiera się zarówno na optymalizacji technicznej, jak i poznaniu preferencji Klientów poprzez skrupulatną analizę słów kluczowych. Oczywiście należy mieć świadomość, że czynników mających wpływ na pozycję witryny, a zarazem, jakie należy wziąć pod uwagę przy pozycjonowaniu, jest około 200 i stale ulegają zmianom. Ich nieznajomość lub co grosza, niewłaściwa realizacja skutkuje odwrotnym efektem od oczekiwanego.

Konsultacje SEO – sprawdź, co musisz wiedzieć przed skorzystaniem z nich

Wymienione przez nas usługi są potwierdzeniem na to, że dobrze prowadzona reklama jest dźwignią handlu! Niekiedy zdarzają się sytuacje, kiedy pomimo podejmowanych kroków strona internetowa dalej znajduje się daleko w otchłani wyszukiwarki i jest niewidoczna dla użytkowników. Efekt? Brak nowych Klientów, a wraz z nimi zysków. Patrzenie jak konkurencja odnosi biznesowy sukces, jest w takich przypadkach nieco frustrujące. Dobra wiadomość jest taka, że z pomocą specjalistów możesz to zmienić! Konsulting SEO to nic innego jak profesjonalne wsparcie dla przedsiębiorców prowadzących internetowy biznes. Współpraca ze specjalistą polega na dokładnym przeanalizowaniu podejmowanych działań w celu określenia występujących nieprawidłowości. Musisz mieć świadomość, że brak wiedzy i podejmowanie chaotycznych działań skutkuje przepalaniem wysokiego budżetu, a co gorsza często może skutkować karami nakładami przez Google. Kary te utrudniają dalsze pozycjonowanie, a tym samym zajęcie wysokiej pozycji w przeglądarce. Decydując się na doradztwo SEO, dowiesz się, jak zwiększyć ruch organiczny na swojej stronie internetowej i zbudować silną pozycję rynkową.

Do kogo kierowane są porady SEO?

Tak naprawdę do wszystkich. Z profesjonalnych konsultacji SEO mogą skorzystać zarówno nowe firmy wchodzące na rynek, jak i duże przedsiębiorstwa obecne w biznesie już wiele lat. Mówiąc w skrócie każdy, kto prowadzi marketing internetowy i nie widzi pozytywnych zmian, bądź napotkał trudności, którym nie wie jak sprostać. Pomoc specjalistów jest dowodem na to, że z każdej sytuacji jest wyjście. Oczywiście SEO porady kierowane są także do Klientów, którzy potrzebują rozwiać swoje wątpliwości w jednym konkretnym temacie. Choć z pozoru wydaje się, że działania marketingowe nie należą do skomplikowanych, to rzeczywistość okazuje się inna. Wynika to głównie z liczby czynników koniecznych do wdrożenia oraz obserwowania zarówno robota indeksującego Google, grupy odbiorczej, jak i konkurencji. Chcąc odnieść internetowy sukces, żaden element nie może pozostać niezauważony.

[cta_1 text=”Sprawdź, czy Twoja strategia marketingowa jest skuteczna! Eksperckie porady SEO są dla Ciebie!” btn=”Napisz do nas!”]

Na czym polega konsulting SEO? Sprawdź, jakie działania obejmuje

Doradztwo SEO to pojęcie bardzo ogólne, pod którym kryje się znacznie więcej, niż myślisz! Doświadczeni profesjonaliści posiadający ogromne zaplecze wiedzowe służą cenną poradą w takich kwestiach jak:

  • przenoszenie strony lub sklepów internetowych,
  • ustalanie przyczyn odnotowanych spadków odwiedzin i zapytań,
  • interpretowanie wskaźników,
  • likwidowanie kar oraz filtrów nakładanych przez algorytm Google,
  • weryfikacja efektywności wdrażanej strategii SEO.

Konsultacje SEO krok po kroku – zobacz, jak wygląda współpraca ze specjalistami

Profesjonalny konsulting SEO można przeprowadzić w 6 krokach, na podstawie których wyciągane są dalsze wnioski wskazujące, co dokładnie należy zmienić. Poniżej przedstawimy je dla Ciebie.

Krok pierwszy – analiza techniczna

Nie wiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że optymalizacja techniczna to podstawa dla uzyskania wysokiej pozycji w Google. Kod HTML pozbawiony zbędnych znaczników, prawidłowe adresy URL, certyfikat bezpieczeństwa SSL itd. są istotne nie tylko dla algorytmu Google, ale również osób odwiedzających. Zadbanie o kwestie techniczne pozytywnie wpłynie na szybkość ładowania strony oraz jej płynność podczas przeglądania. Optymalny czas na załadowanie witryny wynosi od 2 do 3 sekund. Dłuższy czas wskazuje na nieprawidłowości, które ma za zadanie wykryć profesjonalny doradca SEO.

[responsive_video]

https://www.youtube.com/watch?v=6AmRg3p79pM

[/responsive_video]

Krok drugi – prześwietlenie Twojej konkurencji

Chcąc być lepszym od rynkowych rywali, stale musisz monitorować ich poczynania. Dzięki temu zobaczysz, co wdrożyć u siebie, a nawet więcej – co jeszcze możesz ulepszyć. Konsulting SEO z ekspertem pozwoli Ci poznać strategię konkurencji oraz wskaże, jak podejmowane przez Ciebie działania wypadają na tle ich strategii marketingowej.

Krok trzeci – wyodrębnienie fraz kluczowych

Pozycjonowanie stron nie ma racji bytu bez rzetelnego wyodrębnienia najczęściej wpisywanych słów kluczowych. To właśnie one wskazują intencje Twojej grupy odbiorczej. Co więcej, bez dokładnej analizy i rozpoczęciu pozycjonowania na wybrane słowa Twoja strona dalej będzie niewidoczna.

[ramka text=”Zapamiętaj–> Twoja reklama, a zarazem podejmowana strategia SEO musi stanowić realną odpowiedź na potrzeby Klientów. Nie tylko wpłynie to na Twoją lepszą widoczność i pozycję w przeglądarce Google, ale także zasygnalizujesz swoim odbiorcom, że to właśnie u Ciebie znajdą interesujące ich usługi bądź produkty!”]

Krok czwarty – analiza prowadzonego content marketingu

Decydując się na doradztwo SEO, często można spotkać się ze stwierdzeniem, że marketing treści to priorytet przy ustalania odpowiedniej strategii. Nie ma w tym nic dziwnego, w końcu w Internecie sprzedaż opiera się właśnie na chwytliwych tekstach. Doświadczony specjalista przeanalizuje jakość udostępnianych przez Ciebie tekstów marketingowych, a także oceni stopień nasycenia słowami kluczowymi.

Krok piąty – ocena linków, czyli zmora osób niedoświadczonych

Jak się okazuje, przy SEO to właśnie link building jest najbardziej problematyczny. Dlaczego? Najlepszą odpowiedzią są spamerskie portale oferujące niskiej jakości linki w atrakcyjnej cenie. Musisz zapamiętać, że obecnie dla robota indeksującego Google bardziej od ilości liczy się jakość. Im więcej linków uznanych za spam uzyskasz, tym większe prawdopodobieństwo, że na Twoją witrynę zostanie nałożona kara. Bez obaw! Specjaliści wskażą Ci, jak powinno wyglądać pozyskiwanie odnośników zgodne z zasadami.

Krok szósty – na pewno wykorzystałeś wszystkie możliwości SEO?

Dlaczego nie możesz przeskoczyć niewidzialnej granicy i znaleźć się top 10 lub 3 wyszukiwań? Problemu należy szukać w niewystarczającej ilości wdrażanych działań. Tak jak wspominaliśmy, czynników rankingujących jest około 200. Zależność z tym związana jest bardzo prosta – im więcej czynników uwzględnisz w swojej strategii, tym lepsza będzie Twoja widoczność. Decydując się na konsulting SEO, z łatwością sprawdzisz, co jeszcze warto zastosować w Twoim biznesie.

Zobacz, w jakich przypadkach porady SEO są nieuniknione

Wiedząc już, z jakich etapów składają się konsultacje SEO, musimy jeszcze wskazać sytuacje, w jakich bez dwóch zdań powinieneś udać się po pomoc do specjalistów. Przede wszystkim mowa tutaj o tworzeniu strony. Doskonale wiemy, że w sieci znajduje się mnóstwo poradników, z którymi stworzenie prostej strony internetowej zajmie około 2 godzin. Niestety jednak sam, bez wiedzy o HTML nie jesteś w stanie sprawdzić, czy kod jest dobrze napisany i nie wpłynie negatywnie na witrynę. Konsulting SEO jest zalecany również wtedy, gdy firma nagle odnotowuje bardzo duże spadki oraz zmniejszeniu ulega ruch organiczny. To właśnie po stronie profesjonalistów bazujących na swoim wieloletnim doświadczeniu leży znalezienie problemu, który jak już zapewne zdążyłeś zauważyć, może tkwić w wielu kwestiach. Najważniejszym powodem skłaniającym do zdecydowania się na doradztwo SEO jest brak rezultatów wdrożonej strategii. Pokaż ją wysoce wykwalifikowanym specjalistom, a po rzetelnej ocenie wskażą Ci, jakie elementy wymagają poprawy lub co jeszcze możesz dodać.

Porady SEO
źródło: https://images.unsplash.com/photo-1593437955835-fc8c51725430

Dlaczego warto wybrać doradztwo SEO świadczone przez profesjonalistów?

Profesjonalny konsulting SEO niesie za sobą wiele korzyści dla Twojego biznesu. Nie tylko pomoże Ci odnieść sukces, ale przede wszystkim dowiesz się wielu cennych informacji przydatnych szczególnie, kiedy wszystkie działania realizujesz samodzielnie. Co więcej, musimy zaznaczyć, że doświadczeni marketingowcy wskażą również, co wyróżnia Twoją branżę, a tym samym dowiesz się, jakie elementy warto zareklamować. Jeśli nie jesteś pewny czy wybrana przez Ciebie strategia jest odpowiednia oraz zgodna z obowiązującymi normami to konsulting SEO okazuje się strzałem w przysłowiową dziesiątkę!

[cta_1 text=”Bądź widoczny w Internecie! Zobacz, jak z pomocą specjalistów zostać liderem!” btn=”Zadzwoń już teraz!”]

Konsultacje SEO z firmą Afterweb – podsumowanie

Nasza agencja marketingowa Afterweb dla wszystkich zainteresowanych świadczy profesjonalne porady SEO pomagające uporać się z pojawiającymi się problemami. Każda branża jest inna, dlatego właśnie indywidualne podejście do tematu to dla nas priorytet. Doradztwo SEO przybiera u nas postać uporządkowanych działań, dzięki którym jasno zrozumiesz wszystkie problematyczne kwestie. Jesteśmy tu od tego, aby przekazać Ci najważniejsze tajniki marketingu internetowego. Po dokładnym poznaniu Twojego biznesu oraz działań, jakie prowadziłeś, przechodzimy do sprawdzenia najważniejszych kwestii, a następnie udzielenia wysoce merytorycznych rad. Co więcej, dzięki stałemu poszerzaniu wiedzy wskażemy Ci najbardziej aktualne trendy marketingowe, jakie będą idealnie pasować do charakteru Twojego biznesu. Nie zastanawiaj się ani minuty dłużej i pozwól sobie pomóc! Wspólnymi siłami umocnimy pozycję Twojej firmy. Przekonaj się już teraz!

[Featured_snippets title=”Konsultacje SEO – Najczęściej zadawane pytania – FAQ”]

Źródła

  • https://skillshop.withgoogle.com/
  • https://ahrefs.com/blog/
  • https://developers.googleblog.com/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
+48 79 848 33 33

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33