Wrocław to nasze centrum dowodzenia! Przekonaj się, jak bardzo skuteczne są kampanie Google Ads, które prowadzimy
W podbijaniu lokalnego rynku warto mieć u swojego boku doświadczonego doradcę, najlepiej miejscowego. Nasza wrocławska Agencja SEM już od kilkunastu lat zajmuje się marketingiem internetowym, prowadzonym według innowacyjnej, autorskiej strategii. Stosujemy metody, które pozwalają nam tworzyć efektywne kampanie PPC, kierowane na Wrocław i okolice. Jako osoby silnie związane ze stolicą Dolnego Śląska, doskonale odnajdujemy się w zawiłościach regionalnego rynku. Znamy się na Google Ads, jak nikt inny, dlatego każda reklama którą tworzymy, jest odpowiednio dopasowana i maksymalnie skuteczna. Jeżeli potrzebujesz perfekcyjnego planu na promocję swojej lokalnej firmy, jesteś w dobrym miejscu. Nie tylko go dla Ciebie przygotujemy, ale też podejmiemy się realizacji, a wszystko to z zachowaniem najwyższego standardu usług!
Prowadzimy kampanie Google Ads w mistrzowskim stylu.
Twoje reklamy możemy skierować na Wrocław
Klimasa 47/54, 50-515 Wrocław
Otworzyłeś lokalny sklep lub firmę usługową we Wrocławiu? Odważny krok! Czeka Cię trudna przeprawa, w ramach której będziesz musiał prześcignąć konkurencję i zawalczyć o uwagę konsumentów. Wrocław jest zamieszkiwany przez ponad 600 tys. osób, co dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, oznacza ogrom możliwości. Jeśli potraktujesz sprawę poważnie i podejmiesz właściwe kroki, osiągniesz sukces – niezależnie od tego, w jakiej branży działasz. Kampanie AdWords / Ads to uniwersalne narzędzie, pozwalające promować się w wyszukiwarce internetowej. Wyświetlając reklamy odpowiednim osobom, można w krótkim czasie zwiększyć sprzedaż towarów i usług. Dla wrocławskich firm, optymalne będzie kierowanie linków sponsorowanych na Wrocław oraz okolicę w promieniu ok. 10 km. Tym sposobem reklama w Google nie ukaże się przypadkowemu odbiorcy, lecz użytkownikowi, który jest potencjalnym klientem.
Do promocji biznesu, wybierz reklamy Google Ads.
Sprawimy, że trafią one do odbiorców z Wrocławia
Wyświetlanie reklam sponsorowanych wszystkim użytkownikom sieci to nieuzasadnione 'przepalanie budżetu’. Zwłaszcza, że reklamy Google Ads są płatne w modelu PPC (Pay Per Click). Im więcej osób zobaczy ofertę, tym więcej zdecyduje się kliknąć i przejść na stronę, a każde takie działanie generuje koszty. Doświadczony specjalista AdWords zadba więc o takie kierowanie reklam, żeby możliwość ich zobaczenia mieli wyłącznie mieszkańcy okolicy firmy. Jeżeli prowadzisz salon fryzjerski w mieście Wrocław, raczej nie zależy Ci na promowaniu się w Warszawie. Podobnie, gdy prowadzisz zakład wulkanizacyjny na Dolnym Śląsku. Reklama kierowana na całą Polskę nie przyniesie Ci klientów. Kampanie linków sponsorowanych trzeba prawidłowo ustawić, a najlepiej zrobić to, wykorzystując geolokalizację. Nasza Agencja SEM może skierować Twoje reklamy na Wrocław lub woj. dolnośląskie, a nawet ściśle zawęzić obszar i wskazać konkretną dzielnicę albo osiedle. Chcesz promować usługi wśród mieszkańców Psiego Pola? Żaden problem. A może zależy Ci na klientach z Krzyków, ale z wyłączeniem Brochowa? Da się zrobić. Jako specjaliści Google Ads, możemy dowolnie zarządzać kampanią reklamową. Tak, aby jej skuteczność była jak najwyższa.
Cztery typy kampanii PPC i nieskończenie wiele szans na podbicie wrocławskiego rynku.
Jak działamy w Afterweb?
Dla nas priorytetem jest sukces Klienta. A ponieważ Wrocław znamy, jak własną kieszeń, opracowanie strategii promocyjnej dla firmy ze stolicy Dolnego Śląska, to czysta przyjemność. Pracujemy zero-jedynkowo, nie uznajemy nieetycznych praktyk ani działań na własną rękę. Reklamowe kampanie PPC planujemy wspólnie z Klientem, biorąc pod uwagę potrzeby rynkowe, konkurencję oraz możliwości finansowe. Właśnie dlatego jako Agencja SEM z miasta Wrocław, odnosimy tak spektakularne sukcesy.
Kampania reklamowa Google Ads w naszej interpretacji ma cztery oblicza: linki sponsorowane, remarketing, zakupy Google oraz sieć reklamową Display. Uwzględniając kierowanie na konkretną lokalizację, jaką jest Wrocław:
-
Kampanie linków sponsorowanych jesteśmy w stanie skierować na odbiorców, znajdujących się na danym obszarze, np. na Stabłowicach, Karłowicach czy Muchoborze Wielkim. Dotyczy to zarówno mieszkańców, jak i osób przyjezdnych. Linki sponsorowane pozwalają skoncentrować działania promocyjne tam, gdzie przebywają potencjalni klienci oraz ograniczyć je w pozostałych miejscach. Kierowanie możemy ustawić na miasto, dzielnicę, osiedle, a także na obszar w ustalonym promieniu od wybranego punktu. Inne kryteria to kod pocztowy albo adres podany w wizytówce Google Moja Firma.
źródło: Google.pl
Przykładowe frazy lokalne dla miasta Wrocław:
Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań lakiernik Wrocław 880 agencja sem Wrocław 40 stomatolog Wrocław 5400 mechanik Wrocław 3600 google ads Wrocław 30 markizy Wrocław 590 google Wrocław 390 wulkanizacja Wrocław 5400 remarketing Wrocław 10 rolety Wrocław 1900 źródło: Google.pl
-
Remarketing pomaga nam dotrzeć do użytkowników, którzy już kiedyś weszli w interakcję z promowanym serwisem, np. do byłych klientów. Google i w tym przypadku daje nam możliwość ustawienia lokalizacji na Wrocław lub bardziej zawężony obszar, dzięki czemu ofertę możemy wyświetlić np. mieszkańcom okolicy, w której świadczone są promowane usługi. Gdy dany odbiorca wiele razy widzi atrakcyjną reklamę, zwiększa się jego świadomość na temat marki. Wzrasta też prawdopodobieństwo, że zdecyduje się on wrócić na stronę i ponownie dokonać zakupu lub, jeśli jeszcze tego nie zrobił, wysłać zapytanie ofertowe.
-
Zakupy Google również odgrywają istotną rolę w promocji marki za pośrednictwem kampanii PPC. Google Shopping umożliwia dowolne kierowanie reklam produktowych na lokalizację, np. miasto Wrocław, gdzie znajduje się stacjonarna siedziba sklepu. Po to, aby zachęcić odbiorców do osobistego udania się na zakupy. Nie każdy przecież preferuje zamawianie produktów online. A jednak zdecydowana większość konsumentów wcześniej wyszukuje w sieci rzeczy, które planuje kupić, poznaje ich specyfikację i porównuje ceny.
źródło: Google.pl -
Display to graficzne reklamy Google Ads, które wyświetlają się na różnych stronach internetowych użytkownikom, przebywającym we wskazanym obszarze (zapewnia to geolokalizacja, bazująca na adresie IP). W kontekście ustawiania docelowej lokalizacji, sieć reklamowa Display niesie ze sobą jeszcze jedną ciekawą funkcję, mianowicie kierowanie reklam na lokalne portale informacyjne. Firma, której siedzibą jest Wrocław, wiele zyska promując się m. in. na takich stronach, jak Gazeta Wrocławska czy TuWrocław.
źródło: sport.pl
Interesuje Cię kompleksowe prowadzenie kampanii Google Ads / AdWords, skierowanej do potencjalnych klientów z miasta Wrocław i okolic? Skontaktuj się z nami. Optymalnie wykorzystamy budżet przeznaczony na płatne reklamy i zapewnimy Twojej firmie widoczność na samej górze wyników wyszukiwania!
Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC
Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.