Twoja firma może trafić do czołówki Google! Sprawdź, jak prowadzimy kampanie AdWords / Ads dla Przedsiębiorców z miasta Gdynia
Reklama w wyszukiwarce Google nie od dziś stanowi ważne źródło dochodów wielu firm. Umiejętnie zaplanowana i rzetelnie prowadzona kampania AdWords może przysłużyć się rozwojowi przedsiębiorstwa z każdej branży. Obecnie w Gdyni firmę prowadzi ponad 40 tys. przedsiębiorców. W ten sposób dawna wioska rybacka stała się dużym ośrodkiem gospodarczym, sprzyjającym kreowaniu marki własnej. Ty też masz szansę na stałe pozyskiwanie klientów poprzez reklamy internetowe! Skorzystaj z naszej wiedzy na temat Google Ads i z dnia na dzień zacznij docierać do osób, zainteresowanych Twoją ofertą. Propozycja na początek: reklama lokalna, a w jej ramach kierowanie promocji na miasto Gdynia. Ruszaj z nami na podbój Pomorza!
W Afterweb skuteczna promocja w Google odbywa się lokalnie. Cel: Gdynia i okoliczne miejscowości
ul 10 lutego 32, 81-301 Gdynia
Prowadzenie kampanii AdWords może przebiegać na różne sposoby. To specjalista decyduje o tym, jaki kształt przybiorą reklamy oraz kto będzie miał okazję je zobaczyć. Jeśli siedzibą promowanej firmy jest Gdynia Google Ads proponuje kilka dróg działania. Kampania może zostać skierowana lokalnie – na całe miasto i okolicę, wybrane dzielnice lub osiedla. Takie rozwiązanie oznacza, że treści reklamowe zostaną wyświetlone osobom, przebywającym na terenie Gdyni albo zainteresowanych usługami, które są tutaj świadczone. Reklama AdWords kierowana na obszar, jakim jest Gdynia, pozwala pozyskiwać klientów spośród lokalnych konsumentów. To znakomita promocja dla firm, którym zależy na szybkim zwiększeniu przychodów. Jeśli czujesz, że Twoje przedsiębiorstwo potrzebuje wsparcia w postaci skutecznych reklam internetowych, kampania Google Ads na pewno Cię zainteresuje!
Indywidualnie przygotowana kampania AdWords pozwoli Ci wyprzedzić branżową konkurencję. Pokaż się w Google!
Statystyczny użytkownik Google klika w jeden z pięciu pierwszych otrzymanych wyników wyszukiwania. Aby strona znalazła się w ścisłej czołówce, należy wdrożyć zdecydowane działania. Obok pozycjonowania, które zapewnia stabilną pozycję w organicznych wynikach, na popularności zyskują kampanie AdWords (Google Ads). Umożliwiają one natychmiastowe trafienie do topowych pozycji – reklamy zaczynają się wyświetlać, gdy tylko specjalista je skonfiguruje i włączy. Chcąc zdeklasować konkurencję, nie wystarczy jednak samo ukazanie się w Google. Reklama musi zostać skierowana do potencjalnych klientów. Dla firm z miasta Gdynia będą to przede wszystkim okoliczni mieszkańcy. Dzięki takiej optymalizacji, po wpisaniu w wyszukiwarkę haseł typu: escape room Gdynia lub przedszkole w Gdyni, użytkownik zobaczy precyzyjnie dopasowane reklamy. Mało tego! Certyfikowany specjalista AdWords zadba o to, by człon geolokalizacyjny nie był konieczny do ukazania treści reklamowych. Co za tym idzie, osoba przebywająca w Gdyni po wpisaniu w Google hasła: fryzjer, zobaczy promocję salonu, działającego w okolicy. Możliwość lokalnego kierowania reklam niesie ze sobą potencjał sprzedażowy, o którego sile możesz przekonać się również Ty!
Kampanie Google Ads według czteropoziomowej strategii. Zobacz, jaki mamy pomysł na promocję firm z Gdyni i okolic
Linki sponsorowane – wdrażamy je w każdej kampanii, dbając o przemyślane kierowanie na obszar, obfitujący w potencjalnych klientów. Płatna reklama w sieci wyszukiwania to dla firm duża szansa na wyróżnienie się z tłumu. Jeśli tylko specjalista AdWords zapewni optymalne kierowanie, linki sponsorowane przyciągną na stronę osoby, realnie zainteresowane zakupem bądź skorzystaniem z usług. Mamy możliwość takiego skonfigurowania kampanii Google Ads, żeby dotarła ona do mieszkańców miasta Gdynia albo osób, które planują odwiedzić Trójmiasto. W zależności od indywidualnych potrzeb firmy, promocja może przybrać zupełnie inny kształt, gwarantujący jak najlepsze efekty.
źródło: Google.pl
Przykładowe frazy lokalne dla miasta Gdynia:
Słowo kluczowe | Średnia miesięczna liczba wyszukań |
---|---|
lakiernik Gdynia | 320 |
agencja sem Gdynia | 10 |
stomatolog Gdynia | 1300 |
mechanik Gdynia | 1300 |
google ads Gdynia | 10 |
markizy Gdynia | 50 |
google Gdynia | 30 |
wulkanizacja Gdynia | 2400 |
remarketing Gdynia | 10 |
rolety Gdynia | 590 |
źródło: Google.pl
Zakupy Google – to reklamy produktowe, które użytkownicy widzą na samej górze oraz po prawej stronie w wyszukiwarce. Mają one formę kwadratowych zdjęć z nazwą i ceną prezentowanego produktu. Google Shopping stanowi doskonały sposób na promocję dla sklepów internetowych. W przypadku tych działających lokalnie, można zdecydować się na zawężenie obszaru reklamy – np. tylko do miasta Gdynia. Taki zabieg pozwoli pozyskać klientów z okolicy, co zwiększy prawdopodobieństwo ich powrotu i ponownego dokonania zakupu.
źródło: Google.pl
Sieć reklamowa Display – jedno z naszych ulubionych narzędzi promocyjnych o ogromnym zasięgu. Jest to reklama kontekstowa, która ukazuje się na różnych stronach i serwisach internetowych. Widzą ją m.in. użytkownicy, interesujący się promowanymi usługami. Przykładowo: Kowalski szukał w Google dobrego wulkanizatora, a następnie zajrzał na portal z lokalnymi wiadomościami, np. Głos Gdyni, Gdynia Nasze Miasto czy Dziennik Bałtycki. W ramach sieci Display Network, reklama warsztatu zostanie wyświetlona obok treści, umieszczonych na zewnętrznym portalu. Obecność na renomowanych serwisach korzystnie wpływa na świadomość marki wśród konsumentów i buduje wizerunek firmy.
źródło: sport.pl
Remarketing – sprytna odpowiedź na potrzeby konsumentów. To reklama w Google, wyświetlana w rozmaitych miejscach, celem przypomnienia użytkownikowi sieci o ofercie firmy. Kieruje się ją do osób, które były już na promowanej witrynie. Zaznaczanie swojej obecności poprzez remarketing pozwala na poszerzanie grona klientów na dużą skalę. Tu także sprawdza się targetowanie lokalne: w przypadku firm z miasta Gdynia proponujemy zawężenie promocji, adekwatne do zakresu świadczonych usług.
Pokaż się w Google z jak najlepszej strony, a Gdynia pokocha Twoją ofertę! Prowadzenie kampanii AdWords zleć naszej Agencji
Wiele razy mieliśmy już okazję przekonać się o tym, że Gdynia to wdzięczny obszar marketingowy. Czekają tu dziesiątki potencjalnych klientów, chętnych by skorzystać z Twojej oferty. Musisz tylko się im pokazać i skutecznie przekonać, że warto Ci zaufać. Zleć Agencji Afterweb prowadzenie kampanii AdWords – Gdynia jest na to gotowa! Sprawimy, że znajdziesz się w czołówce Google i w ciągu kilku dni odnotujesz zadowalające przychody. Nad przebiegiem promocji będzie czuwał dedykowany specjalista AdWords, przez cały czas pozostający do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami przez formularz i otrzymaj darmową wycenę!
Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC
Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.