Rozwijaj lokalną firmę dzięki kierowanym na Płock reklamom w Google. Specjalista AdWords zapewni Ci wielu nowych klientów
Płocki biznes to nie tylko wielkie rafinerie i zakłady petrochemiczne, ale też takie przedsiębiorstwa jak Twoje. Niezależnie od branży, w której działasz, profesjonalna promocja w Google zwiększy zainteresowanie firmą i jej ofertą, co na pewno by Ci nie zaszkodziło. Kampanie AdWords stanowią bezapelacyjnie najefektywniejszą formę reklamy. Stworzony przez Google system umożliwia selekcjonowanie odbiorców według wielu cech, takich jak:
- dane demograficzne
- preferencje zakupowe
- przejawiane zainteresowania
- miejsca zamieszkania i pobytu
Pracujący dla Ciebie specjalista AdWods może z łatwością tak skonfigurować kampanię Google Ads, że reklamy Twojej firmy wyświetlą się wyłącznie internautom z Płocka oraz osobom przejawiającym zainteresowanie Płockiem i okolicznymi miejscowościami. Lub zupełnie inaczej, w zależności od tego, jaki jest profil Twoich klientów. Za sprawą Google AdWords i agencji Afterweb zyskasz pełną kontrolę, a zarazem większą elastyczność w promowaniu swojej działalności w internecie.
Skoncentruj się na swojej grupie docelowej. Dzięki Google Ads dotrzesz do wielu przebywających w Płocku klientów
Stary Rynek 1, 09-409 Płock
Najbardziej opłaca się reklamować tam, gdzie można liczyć na duży odzew i faktyczne przełożenie na sprzedaż. Rozbudowane kampanie AdWords umożliwią Ci lepsze poznanie potrzeb oraz zachowań konsumentów zamieszkujących Płock. Statystyki zbierane przez Google Ads stanowią bezcenne źródło informacji. Kompetentny specjalista AdWords zrobi z nich odpowiedni użytek: optymalizując parametry kampanii i kierując budżet w taki sposób, aby ponoszone wydatki przynosiły Ci największe możliwe zyski.
Płock składa się z 21 osiedli mieszkaniowych (i 2 przemysłowych), będących samorządowymi jednostkami pomocniczymi. Zapewne nie wszędzie Twoja firma cieszy się jednakową popularnością, co w Google AdWords zdecydowanie najłatwiej wychwycić i potwierdzić. W sytuacji, kiedy większość Twoich klientów pochodzi z osiedli Kochanowskiego, Borowiczek, Podolszyc oraz Zielonego Jaru, właśnie na tych częściach miasta skoncentrujemy nasze działania. Po co prowadzić kampanię Google Ads wśród osób z Wyszogrodzkiej, Kostrogaju czy Petrochemii, jeżeli nie ma tam zapotrzebowania na Twoje produkty lub usługi?
Certyfikowana przez Google agencja AdWords dysponuje wieloma narzędziami do wypromowania Twojej firmy z Płocka
-
Reklamy kontekstowe Google Display Network – na pierwszy rzut oka zwyczajne banery, jednak w rzeczywistości znacznie od nich lepsze. Po pierwsze: graficzne reklamy w ramach kampanii Google AdWords zobaczą tylko wskazani przez Ciebie użytkownicy. Po drugie: generują mniejsze koszty. Po trzecie: reklama kontekstowa z Google Ads ma związek z treścią strony, na której się wyświetla, co czyni ją bardziej wiarygodną w oczach odbiorców. Z pomocą specjalisty AdWords możesz umieścić swój baner na branżowych portalach, chętnie czytanych blogach albo lokalnych serwisach informacyjnych, np. portalplock.pl, internetowym wydaniu Tygodnika Płockiego czy petronews.pl
źródło: sport.pl -
Linki sponsorowane Google Search – kampanie AdWords, z którymi spotykasz się na co dzień. Reklamy pojawiają się za każdym razem, kiedy szukasz czegoś w Google. Tym, co je wyróżnia, jest dokładne dopasowanie do zapytania oraz pozostałych informacji o użytkowniku, w tym jego lokalizacji. Dla Google AdWords Płock to zbiór określonych adresów IP i współrzędnych GPS. Potencjalny klient zobaczy Twoją reklamę nawet w sytuacji, kiedy w treści zapytania do wyszukiwarki nie wpisze nic związanego z Płockiem.
źródło: Google.pl
Przykładowe frazy lokalne dla miasta Płock:
Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań lakiernik Płock 110 agencja sem Płock 10 stomatolog Płock 720 mechanik Płock 390 google ads Płock 10 markizy Płock 20 google Płock 1300 wulkanizacja Płock 720 remarketing Płock 10 rolety Płock 170 źródło: Google.pl
-
Reklamy produktowe Google Shopping – najbardziej użyteczne kampanie AdWords dla sklepów internetowych. A co z przedsiębiorcami, którzy nie zajmują się handlem lub nie wdrożyli żadnego zintegrowanego z Google systemu rezerwacyjnego? Jeżeli aktualnie posiadasz wyłącznie stacjonarny punkt w Płocku, reklamy produktowe prezentujące towar i ułatwiające jego zamówienie pozostaną póki co tylko ciekawostką. Pamiętaj jednak, że dzięki reklamom Google Ads można zachęcić niektóre osoby do osobistego pojawienia się w sklepie – może warto pomyśleć nad jakąś platformą do e-commerce?
źródło: Google.pl -
Remarketing Google AdWords – specyficzna odmiana kampanii, gdyż prowadzona wśród tych internautów, którzy już wcześniej byli na Twojej firmowej witrynie www. Dzięki remarketingowi w Google Płock zostanie przez Ciebie wyciśnięty niczym przysłowiowa cytryna. Żaden potencjalny klient, gotowy wydać pieniądze na Twoje produkty lub usługi, daleko Ci nie ucieknie. Nawet jeżeli nie zdecyduje się na zamówienie za pierwszym razem, specjalista AdWords obsługujący Google Ads będzie takiej osobie przypominać o atrakcyjnej ofercie, niepowtarzalnej okazji i wszelkich promocjach.
Kierowane na Płock kampanie AdWords możesz rozliczać na wiele sposobów. Google pozwala przedsiębiorcom wybierać
Być może zadajesz sobie właśnie pytanie, ile trzeba zapłacić za tak zaawansowane usługi Google Ads i ich prowadzenie w Płocku. Prawidłowa odpowiedź brzmi: to zależy. Począwszy od stawek proponowanych przez Twoją lokalną konkurencję, a skończywszy na modelu rozliczeń z Google. Co istotne, kampanie AdWords można prowadzić niezależnie od siebie, korzystając z kilku rozwiązań jednocześnie:
-
CPC – cost per click, od liczby kliknięć w reklamy Google Ads
-
ROAS – return on ad spend, na bazie oczekiwanego poziomu zwrotu nakładów na reklamę. Wyliczeniem wartości konwersji, przewidywaniem liczby zawartych transakcji zajmują się specjalne algorytmy.
-
CPM – cost per thousand impressions, czyli cena za 1000 wyświetleń reklam w Google AdWords.
-
CPA – cost per action, opcja wiążąca wysokość opłat z określonymi czynnościami, które podejmą internauci na Twojej stronie www po kliknięciu w reklamę.
Pamiętaj, że Twój opiekun z Afterweb, specjalista AdWords zawsze będzie do Twojej dyspozycji. Razem ustalicie, który spośród proponowanych przez Google wariantów przyniesie Twojemu płockiemu biznesowi największe korzyści. Nie trzeba będzie nerwowo zerkać co chwila do panelu – stale monitorujemy kampanie AdWords naszych Klientów. Powiadomimy Cię natychmiast, gdy w Google Ads wydarzy się coś istotnego i wymagającego Twojej uwagi.
Dzięki reklamie w Google Płock zmieni się dla Ciebie w źródło coraz większych zysków. Zaufaj specjalistom z Afterweb!
Dokładność w targetowaniu kampanii Google Ads potrafi zaimponować. Nie dość, że informacja o ofercie Twojej firmy w Płocku dotrze do osób, które faktycznie mogą się nią zainteresują, to jeszcze specjalista AdWords może ich skutecznie zachęcić do wchodzenia z Tobą w najróżniejsze interakcje. Do tego służą rozszerzenia reklam w Google, takie jak:
-
przyciski „zadzwoń” i „wyślij wiadomość”
-
lokalizacja firmy, wytyczająca użytkownikom trasę z ich aktualnej pozycji do Twojej firmy na mapie Płocka
-
objaśnienia, zawierające informacje o godzinach otwarcia, dostawie czy aktualnych akcjach promocyjnych
-
linki do dodatkowych podstron na firmowej witrynie
Kampanie AdWords wykazują się nadzwyczajną skutecznością w pozyskiwaniu klientów dla takich przedsiębiorców, jak Ty. W takim mieście jak Płock Google Ads będzie w stanie zwiększyć Twoją sprzedaż o kilkadziesiąt, a nawet kilkaset procent w relatywnie krótkim okresie. Otwierają się przed Tobą wspaniałe możliwości, od ogromnego sukcesu dzieli Cię tylko jeden telefon do Afterweb! Nasza agencja AdWords od wielu lat reklamuje najróżniejsze firmy w Google, a z Płockiem też nie raz, nie dwa mieliśmy do czynienia. Zapraszamy i czekamy na kontakt!
Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC
Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.