Bielsko-Biała to obszar przyjazny firmom. Ty też możesz przekonać się o skuteczności reklam w Google AdWords!

Google Ads Warszawa

Aby przedsiębiorstwo było rozpoznawalne samo w sobie, a marka cieszyła się popularnością na wysokim poziomie, należy podjąć wiele działań marketingowych. My proponujemy zacząć od małych kroczków, takich, jak promocja na rynku lokalnym. Zdobywając uwagę oraz uznanie konsumentów z okolicy, można rozwijać firmę na większym obszarze. Wszystko ma jednak swój czas, a znajomość zasad promocji w sieci, sprzyja osiąganiu najlepszych wyników sprzedażowych. Zobacz, w jaki sposób kampania Google AdWords może pomóc Twojej firmie zawojować rynek! Bielsko-Biała i okoliczne miejscowości tylko czekają, aż pokażesz im się ze swoją ofertą.

Gdy Twoja reklama pojawi się w Google, Bielsko-Biała i okolice zaczną kupować u Ciebie!


Rynek 1, 43-382 Bielsko-Biała

Położone na Pogórzu Śląskim urokliwe miasto Bielsko-Biała, jest ważnym ośrodkiem handlowo-usługowym w okolicy. Wybierając je na siedzibę swojej firmy, postąpiłeś przyszłościowo i świadomie. Powinieneś jednak wiedzieć, że bez promocji w sieci niewiele zdziałasz. Współczesny konsument szuka sklepów i firm usługowych w Google, dlatego obecność w wyszukiwarce to podstawa sukcesu. Z naszą pomocą nie tylko pojawisz się w wynikach wyszukiwania, ale również wyróżnisz spośród zwykłych ofert, przygotowanych przez konkurencję z Bielska-Białej. Wdrożymy kampanię Google AdWords, która zapewni Ci pierwszą pozycję, bez czekania na efekt! Jako specjaliści od marketingu internetowego, stworzymy promocję, gwarantującą natychmiastowy wzrost sprzedaży i/lub zapytań ofertowych. Chcesz wiedzieć więcej?

Przykładowe frazy lokalne dla miasta Bielsko-Biała:

Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
lakiernik Bielsko-Biała 50
agencja sem Bielsko-Biała 10
stomatolog Bielsko-Biała 260
mechanik Bielsko-Biała 260
google ads Bielsko-Biała 10
markizy Bielsko-Biała 70
google Bielsko-Biała 10
wulkanizacja Bielsko-Biała 320
remarketing Bielsko-Biała 10
rolety Bielsko-Biała 260

źródło: Google.pl

Kampania Google Ads to skuteczny sposób na promocję firmy, działającej w Bielsku-Białej

Nie da się ukryć, że Bielsko-Biała znajduje się w czołówce największych polskich miast. Jest 19 co do wielkości, a przy tym gęsto zaludnione. Nie brakuje tu potencjalnych klientów, którzy z pewnością będą zainteresowani ofertą Twojej firmy. W tej kwestii może pomóc specjalista AdWords, zajmujący się kampaniami w Google Ads. Są to tzw. reklamy sponsorowane, które ukazują się w różnych miejscach w sieci, takich jak wyniki wyszukiwania czy zewnętrzne portale internetowe. Widzą je konkretni użytkownicy: szukający informacji na tematy, związane z ofertą. Gdy zajdzie zgodność fraz kluczowych, reklama się wyświetli i zachęci do przejścia na promowaną stronę. Co ważne, trafność kampanii Google AdWords można zwiększyć, odpowiednio konfigurując kryterium lokalizacji. Specjalista jest w stanie ustawić kierowanie na dany obszar, np. całe miasto Bielsko – Biała, kilka wybranych dzielnic ( np. Stare Bielsko, Biała Krakowska ) bądź osiedli ( np. Bielsko Południe lub Biała Północ ). Tu panuje dowolność, jednak kierowanie reklam w Google trzeba dopasować do możliwości oraz potrzeb firmy, uwzględniając preferencje konsumentów, a także sytuację panującą na rynku.

Linki sponsorowane i ich znaczenie w Google AdWords. To od nich zaczynamy promocję firm z Bielska-Białej i okolic

Kampanie Google Ads bazują na reklamach tekstowych, jakimi są linki sponsorowane. Jak już wcześniej wyjaśniliśmy, można skierować je do pożądanych odbiorców. Jeżeli siedzibą firmy jest Bielsko-Biała, promocja w promieniu do 5-10 km będzie znakomitym pomysłem na start. Google odczyta IP urządzenia użytkownika i oceni, czy znajduje się on we wskazanej lokalizacji. Specjalista AdWords może też obrać za kryterium zainteresowania – wówczas reklama ukaże się też osobom z daleka, szukającym informacji o usługach w Bielsku-Białej. To przydatne m.in. dla pensjonatów i hoteli, które działają lokalnie, ale chcą reklamować się w całej Polsce.

Linki Sponsorowane w Google są widoczne na samej górze albo bezpośrednio pod wynikami organicznymi. Wyróżniają się na tle innych treści i zawierają atrakcyjne dla odbiorców hasła reklamowe.

To na nich opiera się kampania Google AdWords: linki sponsorowane zawierają słowa kluczowe, adekwatne dla promowanego biznesu. Gdy ktoś wpisze w wyszukiwarkę zapytanie typu: fryzjer Bielsko-Biała, mieszkania deweloperskie w Bielsku-Białej lub prawnik rozwodowy z Bielska-Białej, otrzyma listę wyników organicznych oraz pakiet reklam sponsorowanych. My zadbamy o to, by Twoja reklama była na samej górze i przyciągała jak najwięcej nowych klientów.

Reklama targetowana na Bielsko-Białą wymaga złożonych działań! Poznaj typy promocji, jakie oferujemy firmom lokalnym

Jak wspomnieliśmy wyżej, każda kampania Google AdWords zawiera linki sponsorowane, czyli reklamy w formie tekstu z frazami kluczowymi. Jednak na tym nie koniec! Certyfikowany specjalista AdWords wie, że biznes lokalny potrzebuje reklam, które wyświetlą się w różnych miejscach. To konieczne, aby pozyskiwać wielu klientów. Dlatego nasza Agencja SEM oferuje Przedsiębiorcom nie tylko linki sponsorowane, ale również inne formy promocji w Google Ads:

  • Reklama Display jest to reklama, ukazująca się w ramach sieci reklamowej Display Network, obejmującej ponad 2 miliony witryn internetowych. Specjalista może zawęzić obszar np. do serwisów informacyjnych, na które zaglądają mieszkańcy Bielska-Białej. Ukazanie się z reklamą na takich portalach, jak Dziennik Zachodni, Radio Bielsko, Super Nowa czy Bielsko Info będzie znakomitą promocją marki i z pewnością sprowadzi na stronę firmową osoby, potencjalnie zainteresowane zakupem.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  • Reklama Google Shopping – system reklamowy Google Ads umożliwia wdrożenie reklam produktowych, zawierających zdjęcie, nazwę, a nawet cenę produktu. Sklep internetowy, który posiada siedzibę w Bielsku-Białej może uruchomić taką promocję, a tym samym zaprosić do siebie okolicznych mieszkańców. Kierowanie reklam np. po kodzie pocztowym, zagwarantuje widoczność, która przyniesie firmie duży zysk: wzrost sprzedaży będzie odczuwalny już w pierwszych dniach od włączenia promocji w Google AdWords.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  • Remarketing – znakomite dopełnienie całości, czyli sposób na dotarcie do klientów niezdecydowanych oraz tych, którzy w przeszłości dokonali u nas zakupu lub złożyli zapytanie ofertowe. Reklamy te wyświetlane są w Google w oparciu o pliki cookies, a tym samym nie pozwalają zapomnieć o ofercie użytkownikom, którzy już się z nią zapoznali. Dla firm, które chcą się promować na miasto Bielsko-Biała, skierujemy remarketing do osób, przebywających w regionie.

    remarketing

Twoja firma z Bielska-Białej potrzebuje promocji na rynku lokalnym? Nie czekaj, aż konkurencja odbierze Ci klientów – skontaktuj się z nami! Przygotujemy indywidualną wycenę i zaproponujemy korzystne warunki współpracy. Powierzona nam kampania Google Ads szybko przyniesie satysfakcjonujące efekty, a Twój biznes zyska w oczach lokalnej społeczności. Sukces jest bliżej, niż się spodziewasz!

Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33