Targetowanie reklam w Google AdWords na Elbląg i okolice. Przekonaj się ile dobrego zrobi specjalista SEM dla Twojej firmy

Google Ads Warszawa

Rozwijasz swoją działalność w przemyśle spożywczym, ciężkim, meblowym, prowadzisz sklep, a może masz biznes w zupełnie innej branży? Jeśli zależy Ci na zdobyciu kolejnych klientów i/lub kontrahentów dla firmy, to znaczy że reklamy w Google są wprost stworzone dla Ciebie! System Ads, znany również pod nazwą AdWords, stanowi doskonałe narzędzie do maksymalnie efektywnego wypromowania Twojej marki. Zarówno wśród mieszkańców Elbląga, jak również pozostałych osób z grupy docelowej. Ty dysponujesz cenną wiedzą o preferencjach konsumentów, nasz specjalista SEM zna funkcjonalności Google Ads. Wniosek jest prosty: razem zaprowadzimy Twoją firmę na sam szczyt!

Google AdWords ma niewiele wspólnego z tradycyjnymi reklamami w internecie. Zawartość bloków jest dobierana pod konkretnego użytkownika. Dla Ciebie oznacza to możliwość wskazania, którym internautom zamieszkującym Elbląg (i nie tylko) zaprezentować swoją ofertę poprzez Google Ads. Specjalista AdWords jest w stanie selekcjonować odbiorców reklam na podstawie:

  • ich wieku
  • płci
  • przejawianych aktywnością w sieci zainteresowań
  • oglądanych i kupowanych w internecie produktów
  • miejsca zamieszkania czy aktualnej lokalizacji

Przemyślany e-marketing. W Google Ads to Ty decydujesz, komu pokazać reklamy swojego przedsiębiorstwa w Elblągu


Stary Rynek 1, 82-300 Elbląg

Pokazywanie Twojej propozycji komuś, kogo takie rzeczy w ogóle nie interesują lub znajduje się zbyt daleko, byłoby mało rozsądne. Dzięki Google AdWords zyskasz niespotykaną nigdzie indziej kontrolę nad działaniami reklamowymi oraz ich efektami. Przygotowywane przez specjalistę SEM raporty i zestawienia wydatnie pomogą Ci w podejmowaniu kolejnych strategicznych decyzji. Przykładem może być ograniczenie lub wręcz wyłączenie kampanii Google Ads w tych rejonach Elbląga oraz województwa warmińsko-mazurskiego, w których nie możesz liczyć (z różnych powodów) na satysfakcjonującą sprzedaż.

Specjalista AdWords może ustawić w zasadzie dowolny zasięg geograficzny. Dla algorytmów Google Elbląg stanowi „zbitkę” ulic i kodów pocztowych, a nie jednolitą, niepodzielną całość. W sytuacji kiedy Twoja firma ma siedzibę w centrum i pozyskuje klientów przede wszystkim ze Starego i Nowego Miasta, Śródmieścia, osiedli Winnica oraz Osiek, to promowanie się wśród mieszkańców Kępy Północnej, Krasnego Lasu czy Kamionki niekoniecznie okaże się opłacalne. Zespół SEM agencji Afterweb dokładnie wie, jak rozpoznawać i reagować na tego rodzaju niuanse.

Nasz specjalista AdWords użyje wszelkich dozwolonych w Google sztuczek, by Twój elbląski biznes prosperował coraz lepiej

  1. Linki sponsorowane w Google Search – dopasowana reklama jako odpowiedź na konkretne zapytanie od konkretnej osoby. Linki sponsorowane z Google AdWords czasami okazują się znacznie bardziej przydatne dla użytkownika, niż strony z tzw. wyników organicznych wyszukiwarki. I dlatego tak wielu internautów klika w nie bez najmniejszego zawahania. A system Google Ads dobiera linki sponsorowane nie tylko na podstawie wpisywanych fraz – np. „restauracje Elbląg”, „gdzie dobrze karmią w Elblągu” etc. – ale też wielu zaawansowanych kryteriów, w tym wskazujących na lokalizację użytkownika adresu IP czy współrzędnych z GPS-a.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Elbląg:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Elbląg 110
    agencja sem Elbląg 10
    stomatolog Elbląg 720
    mechanik Elbląg 390
    google ads Elbląg 10
    markizy Elbląg 20
    google Elbląg 10
    wulkanizacja Elbląg 720
    remarketing Elbląg 10
    rolety Elbląg 260

    źródło: Google.pl

  2. Reklamy kontekstowe w Google Display Network – najbardziej opłacalny sposób na wykupienie banera reklamowego w jakimś popularnym serwisie internetowym. Pośrednictwo Google AdWords będzie dla Twojej firmy z Elbląga o tyle korzystniejsze, że za reklamę kontekstową zapłacisz mniej niż u wydawcy, a do tego baner zobaczą wyłącznie potencjalni klienci. Naturalnie specjalista SEM pomoże Ci wybrać z zasobów Google Display Network te strony www, które mają w Twojej branży największą wartość. Zwykle do takich witryn należą specjalistyczne portale o fachowej tematyce, blogi prowadzone przez pasjonatów oraz lokalne media. Reklama kontekstowa w Google Ads może się znaleźć na przykład na łamach elblag.net.pl, Elbląskiego Dziennika Internetowego czy Elbląskiej Gazety Internetowej portEl.pl.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  3. Reklamy produktowe w Google Merchant Center – typ kampanii Google Ads, która znakomicie rozkręci sprzedaż internetową. Używając modułu GMC specjalista AdWords jest w stanie wielokrotnie zwiększyć liczbę zamówień składanych przez platformy e-commerce. Jeżeli prowadzisz wyłącznie tradycyjny, stacjonarny sklep w Elblągu, tego rodzaju reklamy w Google pozostaną opcją na przyszłość. Choć są i tacy użytkownicy, którzy po zobaczeniu jakiegoś produktu w wyszukiwarce i porównaniu cen w internecie, decydują się dokonać zakupu osobiście, jeśli dana firma ma swój oddział gdzieś w pobliżu.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  4. Remarketing w Google Ads – wszystkie powyższe kampanie razem wzięte, ale w wyjątkowej odmianie. Przy kierowaniu kampanii remarketingowej na Elbląg Google patrzy na to, czy dana osoba odwiedziła stronę internetową Twojej firmy w określonym przedziale czasowym. Specyfika tych reklam Google AdWords polega na tym, że mają zachęcić odbiorców do powrotu. Dlatego przekaz powinien być sformułowany w sposób dostosowany do oczekiwań takiej klienteli. Nasz zespół specjalistów SEM ma bogate doświadczenie w tworzeniu kampanii remarketingowych.

    remarketing

Na tak specyficznym rynku jak Elbląg Google AdWords zapewni Ci przewagę nad lokalną konkurencją i wzrost sprzedaży

Maksymalizacja zysków przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Tak właśnie działają Google Ads, za sprawą rozbudowanych opcji targetowania, harmonogramu wyświetlania czy zarządzania budżetem na promocję Twojego przedsiębiorstwa z Elbląga. Jako reklamodawca masz do wyboru kilka podstawowych modeli płatności za kampanię:

  • CPC – sumy płacone przez Ciebie na rzecz Google ustalane są na bazie liczby kliknięć w reklamy oraz wysokości stawek, które decydują o miejscu ich umieszczenia.

  • CPA – budżet Google AdWords obciążą czynności zdefiniowane jako konwersje, czyli czynności podejmowane przez internautów na stronie Twojej elbląskiej firmy już po tym, jak trafili na nią za pośrednictwem reklamy.

  • CPM – model najbardziej zbliżony do tradycyjnych kampanii promocyjnych w internecie, opierający się o liczbę wyświetleń reklam. Google przyjęło 1000 odsłon jako podstawową jednostkę do naliczania stawek.

  • ROAS – wariant do pewnego stopnia zautomatyzowany. Tutaj koszt reklamy w Google Ads zależy od tego, jak algorytmy systemu policzą spodziewany zwrot nakładów na kampanię, liczony na podstawie szacunkowej wartości konwersji, ich częstotliwości, stawek za miejsce ekspozycji itd.

Specjalista SEM z certyfikatem Google ma wszelkie kompetencje do reklamowania Twojej firmy z Elbląga w internecie

W agencji Afterweb stale śledzimy branżowe nowinki oraz zmiany wprowadzane do systemu Google AdWords. Nasi Klienci zawsze mogą czerpać maksimum ze wszystkich funkcjonalności reklam internetowych. Niezwykle przydatne okazują się zwłaszcza rozszerzenia reklam w Google Ads, służące do przydatnych celów:

  • ułatwiają kontakt konsumenta z firmą

  • pomagają odnaleźć trasę do sklepu, lokalu czy punktu obsługi

  • zawierają dodatkowe informacje o ofercie

  • pozwalają poznać opinie innych klientów

Przy pomocy specjalisty AdWords i narzędzi Google informacja o propozycjach Twojej firmy dla odbiorców w Elblągu dotrze do tych osób, które są nią najbardziej zainteresowane. Nasza agencja SEM wypromuje prowadzony przez Ciebie biznes wśród osób z założonej grupy docelowej – tam, gdzie Ci się to najbardziej opłaci. Era wydawania pieniędzy na reklamy, które nie przynoszą efektów sprzedażowych, już się skończyła! Przy odpowiednim wykorzystaniu narzędzi udostępnianych przez Google Elbląg stanie się dla Twojej działalności źródłem stale rosnących zysków. Współpracuj z profesjonalistami z Afterweb, a sukces masz już w kieszeni!

Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33