Lokalne kampanie Google Ads (AdWords) Twoim sposobem na zawojowanie rynku internetowego!
Zarządzasz sklepem internetowym lub prowadzisz firmę usługową? Zadaj sobie pytanie: czy sprzedaż utrzymuje się na dobrym poziomie? A może narzekasz na brak klientów i zastanawiasz się, czemu mimo atrakcyjnej oferty nie ma chętnych, aby z niej skorzystać. Przyczyna prawdopodobnie leży w nieodpowiednim marketingu. Dowiedz się, jak lokalne kampanie Google Ads mogą Ci pomóc w promocji internetowej biznesu i wspólnie z nami stwórz reklamy kierowane na miasto, w którym chcesz pozyskiwać klientów. Efekty przewyższą Twoje oczekiwania!
Poznaj kampanie Google Ads (AdWords) i reklamuj swoją firmę lokalnie
Pozyskiwanie klientów przez internet nigdy nie było prostsze! Dzięki możliwościom, jakie daje nam Google Ads, nasza Agencja SEM jest w stanie tworzyć precyzyjnie dopasowane treści reklamowe, a następnie wyświetlać je użytkownikom, przebywającym w danym miejscu. Lokalne kampanie płatne stanowią najlepiej zoptymalizowane narzędzie marketingowe dla przedsiębiorców. Każdy podmiot, działający w branży e-commerce lub usługowej, może je wdrożyć i jeszcze tego samego dnia odczuć pierwsze korzyści.
źródło: Google.pl
Reklama sponsorowana jest tak bardzo skuteczna, ponieważ nie wyświetla się wszystkim. Widzą ją wyłącznie osoby ze wskazanej grupy docelowej. Doprecyzować można płeć, a nawet wiek internauty. Kluczem okazuje się jednak obszar, w jakim ten przebywa. Prawidłowo ustawiona kampania Google AdWords dla miasta, gwarantuje dotarcie do pożądanego grona użytkowników – potencjalnych nabywców towarów i usług.
Lokalna Agencja SEM pomoże Ci dotrzeć do klientów z Twojego miasta
Nie ma lepszej metody na zwiększenie ruchu na stronie internetowej w tak krótkim czasie, niż kampanie AdWords kierowane na miasto. Być może właśnie dlatego linki sponsorowane z miesiąca na miesiąc zyskują na popularności. Przekonaj się o tym, jak promować markę własną za pośrednictwem reklam sponsorowanych i zostań liderem w swojej branży! Pierwszym, co powinieneś zrobić, jest znalezienie doświadczonych specjalistów PPC. Prowadzona przez nas Agencja SEM Afterweb reprezentuje dziesiątki firm, które chcą promować się lokalnie. Do wyboru mamy wiele możliwości: Google Ads korzysta z geolokalizacji, pozwalającej kierować treści reklamowe na województwo, miasto, dzielnicę lub osiedle. Możemy też wybrać okrąg o danym promieniu lub obrać za kryterium kod pocztowy. Jeszcze inne rozwiązanie to obszar wokół lokalizacji w Google Moja Firma. Wtedy reklama wyświetla się osobom przebywającym w promieniu kilku kilometrów od adresu, podanego w wizytówce GMF albo zainteresowanym tym obszarem.
Niezależnie od tego, czy zamieszkujesz Wrocław, Kraków, Stalową Wolę czy Tomaszów Mazowiecki, kampania Google AdWords to zatem dla Ciebie najkorzystniejszy wybór. Powód? Strategia marketingowa obejmie wyłącznie konkretny obszar. Ten, w którym prowadzisz swoją działalność. Właściciel salonu fryzjerskiego z Warszawy nie będzie przecież pozyskiwać klientów z Łodzi, a prywatne przedszkole z siedzibą w Głogowie nie potrzebuje reklamować się w Zamościu. Funkcja ustawiania reklam AdWords dla miasta powstała z myślą o lokalnych przedsiębiorcach, takich jak Ty! Nieskorzystanie z niej byłoby dużą stratą.
Jakie rodzaje reklam sponsorowanych Google Ads stosujemy w Afterweb?
Przez lata pracowaliśmy nad strategią, która pozwoliłaby nam stale zwiększać zysk naszych Klientów poprzez ich stronę. Tak powstał nasz autorski sposób działania, w ramach którego łączymy różne typy reklam. Nasza Agencja SEM stosuje głównie cztery rodzaje reklam Google Ads, kierowanych na określony obszar:
- Linki Sponsorowane – są to reklamy, widoczne na pierwszych pozycjach w Google, tuż nad wynikami organicznymi. Do niedawna mogliśmy kierować tylko na większe strefy. Obecnie Google zezwala na zawężenie obszaru nawet do dzielnicy lub osiedla. To świetna wiadomość dla właścicieli firm, działających lokalnie, np. salonów kosmetycznych, restauracji czy punktów ksero. Przepłacanie za wyświetlanie reklam użytkownikom z całej Polski byłoby w tych przypadkach nieuzasadnione. Linki sponsorowane, za sprawą miejsca w jakim się pojawiają, zapewniają błyskawiczny przyrost ruchu na stronie. Zadaniem agencji SEM jest zadbanie o to, aby ruch był generowany przez osoby, potencjalnie zainteresowane ofertą.
- Remarketing – ten typ kampanii Google AdWords / Ads może przynieść spektakularne rezultaty. Jeśli tylko zostanie przemyślany i mądrze wdrożony. Remarketing sprowadza się do ukazywania treści reklamowych tym użytkownikom internetu, którzy wcześniej byli już na promowanej stronie. Taka reklama ma na celu zachęcenie ich do powrotu i podjęcia określonego działania, np. dokonania zakupu. Kiedy remarketing jest kierowany na miasto, rośnie prawdopodobieństwo jego skuteczności w działaniu. Konsumenci cenią sobie treści, dopasowane do ich potrzeb. Jeśli reklama wcześniej przeglądanej oferty ukazuje im się ponownie, chętnie w nią klikają i kontynuują przerwaną czynność. W wielu przypadkach skutkuje to wysłaniem zapytania lub zamówieniem usługi. Dlatego istotne jest, aby remarketing w Google Ads kierować jedynie na ten obszar, w jakim się działa. Przykładowo: gdyby odbiorcą reklamy, promującej wymianę opon w Gdańsku, był mieszkaniec Wrocławia, mimo szczerych chęci nie doszłoby do skorzystania z usługi. Rekomendowanym regionem jest więc miasto, ewentualnie miasto plus okoliczne miejscowości, oddalone maksymalnie o 15 km.
- Zakupy Google – każdy, kto wyszukuje w Google konkretnego produktu, w odpowiedzi otrzymuje listę wyników, a nad nią oraz obok niej reklamy produktowe. Są one uruchamiane za pośrednictwem Google Shopping i łatwo je rozpoznać: reklama składa się ze zdjęcia poglądowego, nazwy i ceny produktu. Użytkownik może jednym kliknięciem przejść na stronę sklepu, aby dokonać precyzyjnego zakupu. Biorąc pod uwagę fakt, że coraz więcej internautów sprawdza w sieci specyfikację produktów, ich ceny i opinie, a potem udaje się do sklepu osobiście, również te kampanie reklamowe w Google Ads należy kierować na dany obszar. Idealnym rozwiązaniem będzie miasto, w którym znajduje się stacjonarna siedziba sklepu.
- Reklama Display – kolejny rodzaj promocji w Google Ads to graficzna reklama kontekstowa, ukazująca się na różnych stronach internetowych, w tym na lokalnych portalach informacyjnych. Również tu warto ustawić kierowanie na miasto, aby uniknąć sprowadzania na swoją witrynę przypadkowych użytkowników. Google AdWords umożliwia wyświetlanie reklam displayowych wybranej grupie odbiorców, a dzięki geolokalizacji w prosty sposób da się ustawić obszar dla miasta. Kierowane lokalnie kampanie reklamowe mogą więc być widoczne wyłącznie dla tych osób, które w danym momencie przebywają we wskazanym obszarze, na przykład w ścisłym sąsiedztwie naszej firmy. Gdy taka reklama będzie wystarczająco przekonująca jest bardzo prawdopodobne, że jej odbiorca przyjdzie, aby osobiście zamówić usługę albo coś kupić. Inna opcja to kierowanie displayowych treści reklamowych do użytkowników, często przebywających w okolicy, np. pracowników pobliskiej firmy. Z tego rozwiązania chętnie korzystają właściciele lokali gastronomicznych. Co ważne, reklama kontekstowa może trafić też do osób zainteresowanych określoną lokalizacją, którzy jeszcze jej nie odwiedzili. To istotne np. dla hoteli, pozyskujących klientów z całego kraju, a nie tylko z okolicy.
Z wysoką skutecznością prowadzimy lokalne kampanie AdWords / Ads.
Twojej firmie też możemy pomóc!
Jeżeli czujesz, że Twoja firma nie rozwija się w dobrym tempie, chcesz zwiększyć sprzedaż i świadomość swojej marki w sieci, jesteśmy do dyspozycji. Nasza Agencja SEM zatrudnia specjalistów PPC z wieloletnim doświadczeniem. Z powodzeniem wdrażamy strategie marketingowe dla Klientów z różnych branż i kierujemy kampanie AdWords na miasto o największym potencjale sprzedażowym. Za każdym razem plan działania jest konsultowany ze zleceniodawcą – nie pracujemy dla siebie!
Żeby lokalna reklama w Google mogła przynosić korzyści, musi zostać kompleksowo przygotowana. Gwarantujemy profesjonalne wsparcie na każdym etapie kampanii Google Ads, ale jednocześnie oczekujemy, że pomożesz nam zrozumieć swój biznes. Tylko wtedy będziemy w stanie odpowiednio dopasować promocję, a tym samym osiągnąć zakładane cele. Zdeklasuj branżowych rywali i podbij serca konsumentów! Z nami zawsze będziesz na samej górze w Google!
Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC
Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.