Warning: Attempt to read property "post_content" on null in /home/users/glowne/public_html/dev.afterweb.pl/wp-content/themes/aftertheme/inc/shortcodes.php on line 463
Linki sponsorowane Google Ads
Szczyt wyników wyszukiwania to marzenie wielu firm, które zapewnia pozyskanie ruchu na stronie oraz finalne zwiększenie zysków. Linki sponsorowane Google Ads (dawniej AdWords) umożliwiają wyświetlenie reklamy witryny firmowej nad wynikami organicznymi. Agencja Afterweb z Wrocławia posiada status Partnera Google. A to potwierdzenie, że prowadzimy skuteczne działania marketingu online. Google linki sponsorowane zawierają się w naszej ofercie. Realizujemy je dla firm z całej Polski. Wybierz taką metodę promocji. Przekonaj się już teraz, jak skuteczne są nasze działania i ciesz się sukcesem sprzedażowym własnego przedsiębiorstwa.
Linki sponsorowane Google cennik naszej firmy Afterweb
Cennik Google Ads
Końcowa cena za linki sponsorowane w Google Ads zawsze będzie się składać z dwóch czynników. Pierwszym jest budżet przeznaczony na kliknięcia, natomiast drugim będzie prowizja jako forma wynagrodzenia dla specjalistów, którzy obsługują Twoje działania marketingowe. Cennik za linki sponsorowane Google Ads / AdWords w agencji Afterweb został ustanowiony w imię obustronnej korzyści. Możesz mieć więc pewność, że wartości przedstawione w tabelce wyżej są odpowiedzią na aktualną sytuację branżową. Konkurencyjna prowizja, uzależniona procentowo od miesięcznego budżetu na linki sponsorowane, będzie atrakcyjna z punktu widzenia reklamodawcy i sprawiedliwa z punktu widzenia agencji, wykonującej profesjonalne działania promocyjne w wyszukiwarce.
Sprawdź nasz artykuł: Cennik za linki sponsorowane
Co wpływa na cenę za linki sponsorowane Google Ads?
Link sponsorowany Google = śr. liczba wyświetleń reklam × CTR × śr. CPC
Twój budżet miesięczny na linki sponsorowane Google Ads nigdy nie powinien być przypadkowy. Inaczej możesz zapomnieć o efektywności reklamy w wyszukiwarce. Albo po prostu zaczniesz na masową skalę przepalać pieniądze. Cena przeznaczana na linki sponsorowane musi być oparta o szczegółową analizę fraz kluczowych. To właśnie one determinują potencjał kampanii oraz kwotę, jaką należy przygotować do skutecznej rywalizacji z najgroźniejszą konkurencją w Twojej branży. Jako doświadczeni specjaliści z dekadą stażu w reklamie sponsorowanej Google Ads, podając do
→ średnia miesięczna liczba wyszukań, czyli estymowana ilość wyszukań danego słowa, która uwzględnia dane na podstawie wybranych wcześniej miesięcy, dane lokalizacyjne i ustawień z sieci wyszukiwania Google. Wykorzystujemy takie informacje, aby zweryfikować atrakcyjność frazy.
→ maksymalna stawka CPC pozwala nam oszacować, ile mniej więcej Twoja konkurencja płaci za obecność w górnej sekcji na linki sponsorowane Google. Znajomość takich kwot pozwala szybko obliczyć potencjalne wydatki eksponowania komunikatu promocyjnego w najbardziej przystępnym dla tego kanału marketingowego miejscu. Planer Słów Kluczowych umożliwia też poznanie stawek za dolny zakres. Warto jednak pamiętać, że przedstawione w obu sytuacjach dane są archiwalne i Twoja średnia stawka CPC na słowie kluczowym może się różnić w zależności od czasu bądź też miejsca wyświetlania reklamy.
→ estymowany współczynnik CTR okazuje się być niezbędny, jeżeli chcesz poznać rzeczywistą, miesięczną liczbę kliknięć w poszczególne słowa kluczowe. CTR to nic innego, jak procentowy wynik kliknięć, podany w stosunku do wygenerowanych wyświetleń słowa kluczowego.
Linki sponsorowane Google Ads – jak obliczyć budżet miesięczny
Wcześniej podany wzór na cenę za link sponsorowany Google stanowi podstawę dla specjalisty, który chciałaby wyliczyć estymowany budżet miesięczny każdej kampanii w Ads / AdWords. Warto mieć jednak na uwadze fakt, że aby obliczenia były precyzyjne, należy tam umieścić wszystkie frazy kluczowe, jakie chcesz uruchomić w ramach reklamy na linki sponsorowane w Google Ads. To jeszcze nie koniec. W obliczeniach budżetu miesięcznego niezbędne będzie podanie lokalizacji wyświetlania komuniaktu promocyjnego. Parametry osiągane przez słowo pozycjonowanie stron z zawężeniem geograficznym na Wrocław będą inne od frazy pozycjonowanie stron Wrocław, gdzie zdecydowano się na uruchomienie hasła w ujęciu ogólnopolskim. O tym musisz pamiętać!
Za linki sponsorowane w Google Ads zapłacisz w formie CPC
Reklama w Google Ads charakteryzuje się specyficznym (jak na działania promocyjne) sposobem rozliczenia. Za linki sponsorowane Google Ads zapłacisz w formie CPC, czyli płatności wyłącznie za kilknięcie w prezentowany przez Ciebie komunikat. Liczba wyświetleń może być dowolna, bo reklamodawca za nie nie płaci. W jaki sposób amerykański hegemon uzyska od Ciebie środki za linki sponsorowane AdWords? To proste – aby uruchomić reklamę, musisz podpiąć kartę do panelu Google Ads. Ściągnięcie pieniędzy odbywa się cyklicznie, po przekroczeniu progów płatności. Oznacza to, że za linki sponsorowane płacisz z dołu. Najpierw generujesz kilknięcia oraz koszty.
Zobacz również: Jak wygląda kampania lokalna Google Ads
Czym są linki sponsorowane w Google Ads?
System reklamowy Google Ads / AdWords umożliwia wyświetlanie linku do Twojej strony firmowej nad lub bezpośrednio pod wynikami organicznymi. Linki sponsorowane w Google Ads umożliwiają wyświetlenie reklamy po wpisaniu przez internautę do wyszukiwarki słowa lub frazy kluczowej. Linki sponsorowane cieszą się stale rosnącą popularnością. Charakteryzują się ogromną skutecznością. To elastyczna forma, która może być dopasowywana do potrzeb Klienta.
Linki sponsorowane Google Ads. Poznaj najważniejsze zalety
Kampanie linki sposnorowane Google AdWords / Google Ads to jedna z najskuteczniejszych metod promowania firmy w internecie. Warto więc poznać ich dokładne zalety:
-
wysoka pozycja – takie kampanie umożliwiają uzyskanie wysokich pozycji na wybrane przez Ciebie frazy kluczowe. Wyświetlanie reklamy w tak korzystnym miejscu wyników wyszukiwania to gwarancja pozyskania wartościowego ruchu, generującego zyski
-
szybki efekt – link sponsorowany Google Ads zaczyna działać od razu po uruchomieniu kampanii. To idealny sposób promowania firmy dla osób oczekujących błyskawicznego i skutecznego efektu oraz dla tych, chcących promować produkty czy usługi sezonowe.
-
trafność – precyzyjne dopasowanie fraz kluczowych to pewność dotarcia jedynie do osób poszukujących danego produktu bądź usługi. Linki sponsorowane w Google to doskonała metoda na dotarcie do Twoich potencjalnych Klientów.
-
efektywność reklamy – linki sponsorowane AdWords stanowią bardzo przyjazny sposób reklamowania firmy. Klient płaci jedynie za przejście użytkownika na stronę internetową, a to wygodny sposób rozliczania kosztów reklamy.
-
mierzalnośc efektów – Klient może dokładnie śladzić efekty reklamy na link sponsorowany Google. Dokładne dane statystyczne umożliwiają sprawdzenie skuteczności prowadzonych działań marketingowych.
Kampanie na linki sponsorowane Google Ads powierz certyfikowanemu Partnerowi
Żeby przynosiły maksimum korzyści dla reklamodawcy, linki sponsorowane Google AdWords muszą być prowadzone w świadomy i umiejętny sposób. Zarządzanie takimi kampaniami warto powierzyć doświadczonej agencji Afterweb z Wrocławia. Lata temu uzyskaliśmy status Partnera Google i utrzymujemy go do dziś. Z powodzeniem prowadzimy kampanie na linki sponsorowane w Google Ads dla Klientów z całej Polski. Jesteśmy skuteczni niezależnie od wysokości budżetu i branży, w jakiej działa nasz partner. Dodatkowo dysponujemy nowoczesnymi narzędziami, które pozwalają nam precyzyjnie prowadzić Twoją promocję. Stale doskonalimy swoją wiedzę, dlatego też możesz być pewny, że nasza oferta na linki sponsnorowane Google Ads proponuje wyłącznie najlepsze rozwiązania w branży. Oprócz tego efektywnie realizujemy prace w zakresie reklam Google Shopping, remarketingowych czy chociażby pozycjonowania stron internetowych. Można więc powiedzieć, że reklamowy ekosystem wyszukiwarki Google nie kryje przed nami tajemnic!
Linki sponsorowane – skuteczna obsługa kampanii od kulis
Jesteśmy profesjonalistami, dlatego do każdej powierzonej nam kampanii na linki sponsorowane Google Ads / AdWords podchodzimy w maksymalnie rzetelni i kompleksowy sposób. Decydując się na współpracę z naszą agencją Afterweb zyskasz:
-
gwarancję skutecznej strategii – wspólnie z Klientem ustalamy cel i zakres prowadzonych działań, które umożliwią stuprocentowe zadowolenie reklamodawcy. Następnie specjaliści z firmy Afterweb przygotowują spersonalizowaną strategię zawierającą precyzyjną analizę fraz kluczowych, generujących zysk.
-
efektywne reklamy – linki sponsorowane w Google Ads przyniosą firmie duży ruch tylko wtedy, kiedy będą połączone z przemyślanym tekstem marketingowym reklamy. I eksperci z naszej agencji Afterweb przygotowują kampanie na linki sponsorowane w zgodzie z każdą wytyczną Google. Ich kreatywne podejście do marketingu sprawia, że teksty reklamowe są ciekawe i skuteczne.
-
stała optymalizacja – systematyczna analiza i optymalizacja kampanii AdWords stanowi pewność osiągnięcia sukcesu. Każdy nasz Klient otrzymuje indywidualnego opiekuna, który codziennie poświęca odpowiednią ilość czasu na bieżące zmiany na kampaniach.
-
systematyczne raportowanie – każdy nasz Klient otrzumuje systematyczne, wartościowe raporty, które w sposób przejrzysty prezentująuzyskiwane efekty poprzez tworzone przez nas linki sponsorowane w Google Ads.
-
przejrzysty system rozliczeń – nasza agencja stosuje różne metody rozliczeń, szyte na miarę potrzeb i oczekiwań Klienta. Zazwyczaj nasze wynagordzenie stanowi procent budżetu na miesięczną relaizację. Jesteśmy jednak otwarci na inne metody rozliczeń!
Afterweb z Wrocławia sprosta oczekiwaniom nawet tych najbardziej wymagających Klientów. Nie zwlekaj więc – napisz do nas i przekonaj się już teraz, jaką mamy dla Ciebie propozycję.