ABC systemu reklamowego Google Ads / AdWords dla firm z Lublina. Sprawdź, jak nasza Agencja SEM pomoże Ci podbić rynek!
Prowadzenie firmy na terenie woj. lubelskiego wiąże się ze średnią konkurencyjnością, z czego największe zagrożenie niosą ze sobą przedsiębiorstwa z miasta Lublin. O ile Tomaszów Lubelski, Zamość czy Biała Podlaska pozwalają zaistnieć nowym biznesom praktycznie z dnia na dzień, firmy z Lublina muszą opracować i wdrożyć strategię konkurencji. Pomocną dłoń wyciąga do nich nasza Agencja SEM, której specjalnością są działania marketingowe, prowadzone w sieci. Kampanie Google AdWords / Ads to optymalny start dla firm, które chcą w krótkim czasie i z dużą skutecznością podbić Lublin. Zgłoś się do nas, by zacząć pozyskiwać klientów przy pomocy płatnych reklam w wyszukiwarce, osiągając wysokie przychody.
Nie zaczniesz zarabiać, dopóki nikt nie wie o Twojej firmie. Reklama Google Ads wypromuje Cię na cały Lublin i okolice
1 Maja 13/2, 20-410 Lublin
Sprawdź, jakie formy reklamy Google Ads świadczymy dla Klientów z Warszawy
Twoje przedsiębiorstwo nie przynosi zadowalających zysków? Z oferowanych usług korzystają tylko nieliczni? Prawdopodobnie nie wykorzystujesz potencjału systemu reklamowego Google Ads (dawniej AdWords) lub robisz to nieumiejętnie. Jako przedsiębiorca, który na siedzibę swojej działalności wybrał miasto Lublin, nie powinieneś zwlekać – konkurencja stale działa, pozyskując klientów, którzy z powodzeniem mogliby być Twoi. Reklama AdWords to sposób na ukazanie się osobom, potencjalnie zainteresowanym prezentowaną ofertą. Procedura odbywa się w internecie; w wyszukiwarce (linki sponsorowane, zakupy Google) oraz na zewnętrznych portalach (remarketing, sieć reklamowa Display). Jeśli wciąż nie wdrożyłeś kampanii Google Ads dla swojej firmy lub zrobiłeś to, ale nie widzisz efektów, nasza Agencja SEM jest w stanie Ci pomóc.
Precyzyjnie skonfigurowane kampanie AdWords umożliwią Ci dotarcie do grupy docelowej. Pozyskuj klientów z miasta Lublin
Przykładowe frazy lokalne dla miasta Lublin:
Słowo kluczowe | Średnia miesięczna liczba wyszukań |
---|---|
lakiernik Lublin | 390 |
agencja sem Lublin | 10 |
stomatolog Lublin | 2900 |
mechanik Lublin | 1600 |
google ads Lublin | 10 |
markizy Lublin | 70 |
google Lublin | 50 |
wulkanizacja Lublin | 2900 |
remarketing Lublin | 10 |
rolety Lublin | 880 |
źródło: Google.pl
Reklama AdWords działa następująco: po wpisaniu w Google frazy kluczowej, adekwatnej do Twojej oferty, użytkownik otrzyma dziesiątki wyników, z czego pierwszy będzie należał do Ciebie. Oczywiście, jeśli konkurencyjna firma nie zaproponuje wyższej stawki za kliknięcie. Kampanie AdWords przebiegają na zasadzie licytacji: gdy kilka przedsiębiorstw chce się wyświetlać na te same słowa kluczowe, zwycięża to, które 'da więcej’. Dlatego konieczne jest, aby nad przebiegiem kampanii czuwał specjalista AdWords. Prowadzona przez nas Agencja SEM posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym. Zatrudniamy certyfikowanych ekspertów, którym promocja kierowana na Lublin nie przysporzy najmniejszych problemów. Dbamy o konfigurację, sprawujemy pełną kontrolę nad budżetem, zarządzamy reklamami w taki sposób, aby docierać do pożądanych grup odbiorców. Gdy pozwolisz nam promować Twoją firmę w Google Lublin nie tylko pozna prezentowaną ofertę, ale i z niej skorzysta. Kampanie Google AdWords umożliwiają lokalne kierowanie reklam. Wykorzystamy to, dopasowując obszar promocji tak, by przyniosła ona pokaźne zyski.
Prowadzimy kampanie reklamowe Google Ads w oparciu o cztery typy promocji. Każdy z nich możemy skierować na Lublin
-
Linki Sponsorowane
-
Remarketing
-
Sieć Reklamowa Display Network
źródło: Google.pl
Każdy nasz Klient otrzymuje kompleksowo opracowaną strategię promocji, kierowanej lokalnie. W jej ramach wdrażamy czteropoziomowe działania, pozwalające niewielkim kosztem zdobywać nowych klientów.
Linki sponsorowane to atrakcyjne reklamy Google Ads, widniejące na samej górze wyników wyszukiwania. Gdy wybierzemy kierowanie na Lublin, zobaczą je wyłącznie pożądani odbiorcy, w tym przypadku osoby, przebywające na terenie miasta i okolic. System reklamowy rozpozna lokalizację m.in. po numerze IP, wyświetlając reklamę potencjalnemu klientowi, a nie przypadkowemu internaucie.
źródło: sport.pl
źródło: Google.pl
Remarketing jest kolejnym elementem, bez którego kampanie Google AdWords nie byłyby tak skuteczne. Specjalista PPC przy pomocy remarketingu może docierać do użytkowników sieci, w celu przypomnienia im o ofercie promowanego sklepu bądź firmy. Remarketing kieruje się więc do osób, które już wiedzą o istnieniu naszej strony. Co ciekawe, ta reklama ukazuje się w różnych miejscach: m.in. w wyszukiwarce Google, w aplikacjach mobilnych czy listach mailingowych.
Display Network, czyli sieć reklamowa to znakomita forma promocji kontekstowej. Kampanie AdWords pozwalają promować swoją firmę na przeróżnych serwisach, np. informacyjnych. Dla mieszkańców miasta Lublin atrakcyjne będą takie strony, jak lublin112.pl, dziennikwschodni.pl czy kurierlubelski.pl, gdzie publikowane są ważne informacje z regionu.
Google Shopping to kolejna reklama w Google, tym razem złożona ze zdjęcia, opatrzonego nazwą produktu oraz jego ceną. Dedykowana jest sklepom internetowym i umożliwia błyskawiczne pozyskanie klienta, wyszukującego w internecie konkretnej rzeczy. Nasz specjalista AdWords i w tym przypadku może zaproponować kierowanie reklam na Lublin, co zwiększy szansę osobistych odwiedzin w siedzibie sklepu. Wielu użytkowników sieci googluje bowiem w poszukiwaniu produktów, porównuje ceny i sprawdza opinie, a dopiero potem udaje się na zakupy.
Niech o Twojej ofercie dowie się cały Lublin! Kampania AdWords / Ads to najlepsze narzędzie sprzedażowe dla firm
Personalizowane kampanie reklamowe AdWords przekładają się na wartościowy ruch na stronie. Im więcej potencjalnych klientów ma okazję zapoznać się z ofertą, tym bardziej rośnie sprzedaż towarów i usług. Jako przedsiębiorca z miasta Lublin, prawdopodobnie chcesz reklamować się na całą okolicę. System Google Ads będzie więc optymalnym rozwiązaniem, dopasowanym do Twoich potrzeb. Wystarczy, że specjalista AdWords dokona analizy, dopasuje frazy kluczowe i odpowiednio skonfiguruje kampanię. Dopasowując stawki, harmonogram wyświetlania reklam oraz kierowanie na Lublin, osiągniemy spektakularne efekty praktycznie natychmiast!
Reklama Google AdWords może być skierowana do konkretnych użytkowników – np. tych, przebywających na terenie miasta Lublin. Namierzanie po adresie IP oraz lokalizacji urządzenia, pozwala wyświetlać treści reklamowe pożądanym odbiorcom. Co więcej, kierowanie reklam na dany obszar to dziesiątki możliwości, związane z zawężaniem i poszerzaniem zakresu promocji. Chcesz, by Twoimi klientami byli mieszkańcy Zemborzyc i Abramowic, a może celujesz w północną część Lublina? To Ty masz wpływ na to, kto zobaczy reklamy. Możemy ustawić kierowanie w promieniu kilku kilometrów od siedziby firmy albo wskazać konkretne osiedla lub dzielnice. W kwestii promocji kierowanej na Lublin Google zapewnia nam duże pole manewru. Zamierzamy w pełni je wykorzystać, wdrażając kampanię reklamową Google AdWords, targetowaną do ściśle wybranej grupy odbiorców. Wybierz współpracę z Agencją Afterweb i z satysfakcją obserwuj rozwój swojej firmy!
Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC
Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.