Kampanie Google Ads dla firm z miasta Warszawa. Wykorzystaj potencjał reklam Google PPC i pozyskuj klientów ze swojej okolicy
Warszawa to najlepsze miejsce na prowadzenie rozwojowego biznesu. Problem pojawia się wtedy, gdy konkurencja okazuje się zbyt duża, co skutecznie utrudnia dotarcie do klientów. Jak wyróżnić się w tłumie i promować swoją firmę? Rekomendowanym rozwiązaniem jest skorzystanie z możliwości internetu. W marketingu wyszukiwarek internetowych bardzo ważną funkcję (obok SEO) pełnią płatne reklamy. Szczególną uwagę przykuwa się tu do płatnych linków. Google Ads Warszawa to narzędzie, które umożliwia tworzenie i korzystanie z płatnych kampanii reklamowych w sieci Google – mowa tu o wyszukiwarce internetowej i podmiotach, należących do firmy. Google Ads daje przedsiębiorcom ogromne pole do manewru i szkoda byłoby z tego nie skorzystać. Jeśli Twój biznes wymaga efektywnej promocji, postaw na płatne kampanie Ads. Wcześniej jednak sprawdź, na czym polega ten typ reklam i dopasuj je do swoich potrzeb. Z naszą pomocą cała Warszawa dowie się o Twojej ofercie!
Dlaczego warto postawić na kampanie Google Ads Warszawa? Korzyści płynące z reklamy internetowej
Google jest obecnie prawdziwym bezkonkurencyjnym tytanem wśród wyszukiwarek – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Szacuje się, że dziewięciu na dziesięciu użytkowników korzysta z Google na co dzień – w różnym celu. W erze internetu użytkownik ma ogromne pole do popisu; nie musi nawet opuszczać swojego mieszkania, aby zrobić zakupy czy zapisać się na usługę. Wyszukiwarka daje również możliwość zarówno większym i mniejszym przedsiębiorcom, by Ci mogli zwiększyć zyski w swoim sklepie. Biznes przenosi się do sieci, bowiem tam czekają tysiące zainteresowanych, mogących w późniejszym czasie stać się stałymi Klientami. Niestety, konkurencja jest bardzo wysoka – jednak z Afterweb nie musisz się jej obawiać! Google Ads na miasto Warszawa to nasza specjalność! Od lat pomagamy wielu przedsiębiorcom wyprzedzać rywali i zjednywać sobie kolejnych Klientów. Ads Warszawa stanowi jeden z kluczy do bram sukcesu – od Ciebie zależy decyzja, czy zechcesz po niego sięgnąć i błyskawicznie zaistnieć w Google.
Google Ads / AdWords lokalnie – kierowanie reklam na Warszawę i okolice
Wiertnicza 115, 02-952 Warszawa
Płatne kampanie Google Ads pozwalają na natychmiastowe ukazanie się na samej górze wyników wyszukiwania. Gdy reklama Google Ads jest dobrze skonfigurowana, jej treść wyświetla się wyłącznie tym użytkownikom, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani ofertą. Nasza Agencja SEM ma możliwość wykorzystania geolokalizacji, dzięki czemu linki sponsorowane będą widoczne tylko dla osób z konkretnego obszaru Warszawy. Możemy skierować kampanię na całe miasto, województwo, osiedle lub wybraną dzielnicę, np. Pragę, Okęcie czy Sadybę. Warszawa dzieli się aż na 18 dzielnic, z czego każda obejmuje kilka osiedli. To naprawdę dużo! Koniec z reklamowaniem usług tam, gdzie nikt nie jest nimi zainteresowany! Zawężając reklamy po adresie IP użytkownika, jesteśmy w stanie znaleźć klientów z okolicy promowanej firmy. Inna możliwość to wskazanie okręgu o wybranym promieniu albo kierowanie treści według kodu pocztowego. Również wizytówka Google Moja Firma może stanowić punkt wyjścia do skutecznej promocji. Reklamowanie się w promieniu kilku kilometrów od adresu podanego w wizytówce GMF, jest często stosowaną praktyką. Google AdWords to zatem znakomite narzędzie sprzedażowe. Pod warunkiem, że znajdzie się w odpowiednich rękach.
Sprawdź, jakie formy reklamy Google Ads świadczymy dla Klientów z Warszawy
Jako nowoczesna Agencja SEM, opracowaliśmy bezkonkurencyjną strategię marketingową, która pozwala zaistnieć warszawskim firmom w internecie. Nasi specjaliści każdego dnia działają na czterech obszarach promocyjnych. Są to: linki sponsorowane, reklama Display, Google Shopping i Remarketing. Perfekcyjna znajomość systemu reklamowego Google Ads umożliwia nam kompleksowe prowadzenie płatnej kampanii, skierowanej na miasto Warszawa.
Warszawa – miasto wielkich możliwości. Co trzeba wiedzieć, żeby nie polec na starcie?
Stolica jest dla przedsiębiorców niczym amerykańskie marzenie w kwestii biznesu. Reklama Google Ads Warszawa to strzał w dziesiątkę dla tych, którzy chcą szybko pojawić się na arenie i podjąć się walki o nowych Klientów. Nie należy jednak zapominać o tym, że wielkie miasto to nie tylko ogromne możliwości, lecz również spora konkurencja. Dlatego reklama internetowa musi być dokładnie przemyślana – każdy błąd kosztuje, dosłownie i w przenośni. Aby zminimalizować ryzyko poniesienia zbędnych kosztów, warto podjąć się współpracy ze specjalistami z zakresu PPC Warszawa. Tak się składa, że w swoim zespole posiadamy wykwalifikowanych znawców tej formy reklamy, przed którymi Google nie ma żadnych tajemnic.
Wachlarz możliwości jaki dają kampanie Google Ads jest niezwykle szeroki. Poznaj je krok po kroku wraz z Afterweb
Google Ads cechuje wiele dostępnych typów reklamy, dzięki którym każdy przedsiębiorca może wybrać nurt, który sprawdzi się najlepiej dla jego biznesu. Dostosowanie reklamy do swoich priorytetów zwiększa jej powodzenie – pamiętaj, reklama Google Ads Warszawa skoncentrowana jest na konkretnej lokalizacji, jaką jest stolica. Skrupulatne działania na danym obszarze pozwalają na pozyskanie Klientów z pobliża. Ogólnikowe działanie na cały kraj zmniejsza szansę na to, że konkretna liczba zainteresowanych przeobrazi się w realnych kupujących. Różne rodzaje reklam można ze sobą dowolnie łączyć, co jeszcze bardziej poszerza horyzonty i pomaga w budowaniu wizerunku swojej marki w sieci. Linki sponsorowane Warszawa, reklama Display, zakupy Google, remarketing Warszawa… poniżej przedstawiamy możliwości, które są w zasięgu Twojej ręki. Sięgniesz po nie?
LINKI SPONSOROWANE
Ten rodzaj reklam Google Ads / AdWords wyświetla się w wyszukiwarce Google w odpowiedzi na zapytanie, zawierające wybrane słowa kluczowe. Wpływa to na skuteczność promocji – reklama jest precyzyjnie dopasowana do potrzeb odbiorcy. Przykładowo, po wpisaniu w wyszukiwarkę Google hasła: Barber Warszawa Żoliborz otrzymamy wyniki, skupione wyłącznie wokół zakładów barberskich, zlokalizowanych w Warszawie na Żoliborzu. Zawężenie wyników do ustalonego obszaru ułatwia użytkownikom znalezienie tego, czego szukają. Dla właścicieli firm to możliwość zareklamowania swoich usług osobom, które mogą chcieć z nich skorzystać.
źródło: Google.pl
Linki sponsorowane w Google ukazują się nad organicznymi wynikami wyszukiwania i nie sposób ich przeoczyć. Wysoka pozycja jest tu gwarantowana! To powoduje, że reklamy w postaci linków sponsorowanych są maksymalnie trafne i efektywne. Mało tego, na ich rezultaty nie trzeba długo czekać: kampanie AdWords/ Ads pokazują się w Google bezpośrednio po włączeniu.
Przykładowe frazy lokalne dla miasta Warszawa:
Słowo kluczowe | Średnia miesięczna liczba wyszukań |
---|---|
lakiernik Warszawa | 1000 |
agencja sem Warszawa | 70 |
stomatolog Warszawa | 5400 |
mechanik Warszawa | 1900 |
google ads Warszawa | 20 |
markizy Warszawa | 260 |
google Warszawa | 1000 |
wulkanizacja Warszawa | 2900 |
remarketing Warszawa | 260 |
rolety Warszawa | 1900 |
źródło: Google.pl
Linki sponsorowane Warszawa – błyskawiczny start i płaca wyłącznie za efekty
Do najważniejszych zalet linków sponsorowanych zalicza się bardzo szybkie trafienie do Klientów. PPC Warszawa to opcja dla tych, którzy nie lubią marnotrawstwa; płacisz wyłącznie za kliknięcie odnotowane w Twojej kampanii. Odpowiedni plan i optymalizacja wykonana przez naszych specjalistów sprawi, że będziesz płacić jedynie za przejście użytkownika na Twoją stronę internetową. Minimalizuje to zbędne koszta, zwiększając możliwość dotarcia do setek czy tysięcy użytkowników Google w Twojej lokalizacji.
REKLAMA DISPLAY
Jest to kontekstowa reklama graficzna, wyświetlana na różnych serwisach internetowych. Podobnie jak linki sponsorowane, ten rodzaj promocji również nie jest przypadkowy. Sieć reklamowa Google pozwala zaznaczyć swoją obecność tam, gdzie zaglądają użytkownicy, potencjalnie zainteresowani promowaną ofertą. Reklama Display ma duży zasięg, ale można go ograniczyć np. do miasta Warszawa albo tylko do jednej dzielnicy, np. Bemowa.
źródło: sport.pl
Dla właścicieli firm z siedzibą na północy stolicy, najkorzystniejsze będzie skierowanie reklam displayowych na Białołękę i Bielany. Z kolei przedsiębiorcy z południa Warszawy, więcej zyskają wyświetlając treści reklamowe mieszkańcom Ursynowa i Wilanowa. Co ważne, geolokalizacja bazuje na adresie IP użytkownika. Lokalnie kierowana reklama Display na stronie sport.pl, ukaże się więc nie tylko warszawiakom, ale też osobom przyjezdnym. Równie ciekawa jest informacja, że Display daje możliwość wyświetlania reklam na lokalnych portalach.
GOOGLE SHOPPING – ZAKUPY GOOGLE
Kampania AdWords może przybierać formę reklam, na którą składa się zdjęcie produktu, jego nazwa oraz cena. Mówimy wtedy o Google Shopping. Po wpisaniu w okno wyszukiwarki zapytania kontekstowego, użytkownik zobaczy reklamę produktową. Google Ads również w tym zakresie daje przedsiębiorcom szansę na duży zysk. Asortyment, promowany za pośrednictwem Google Shopping skutecznie przyciąga uwagę potencjalnych nabywców:
źródło: Google.pl
Z racji tego, że reklama ukazuje się na górze lub po prawej stronie i zawiera zdjęcie, wyraźnie się wyróżnia na tle organicznych wyników wyszukiwania. Zakupy Google to typ płatnej kampanii reklamowej Ads, rekomendowany sklepom internetowym i wszystkim firmom z sektoru e-commerce. Treści reklamowe można kierować do użytkowników z grupy docelowej z Warszawy. To ważne, ponieważ nawet jeśli odbiorca reklamy nie zdecyduje się na zakup online, dowie się o istnieniu sklepu i być może odwiedzi go osobiście.
REMARKETING – RETARGETING
Remarketing to niezwykle skuteczny rodzaj reklam, ukazujących się w ramach płatnych kampanii Google Ads. Widzą je osoby, które już kiedyś odwiedziły promowaną witrynę i z różnych przyczyn ją opuściły. Przemyślany i odpowiednio prowadzony remarketing przekonuje użytkownika sieci do powrotu na stronę. Może to skutkować ponownym zapoznaniem się z ofertą, dokończeniem procesu zakupowego albo wysłaniem zapytania ofertowego.
Zalety jakie niesie ze sobą remarketing Warszawa z Afterweb
-
możliwość tworzenia scenariuszy – masz szansę na wysłanie swoim Klientom życzeń świątecznych czy wyświetlić reklamę osobom, które nie skorzystały z Twoich usług; opcja pozwala na zacieśnienie więzi na linii Klient-Sprzedawca
-
wgląd w miejsca wyświetlania reklam – „pamiętaj, że wybierając kampanie reklamowe Google Ads, to Ty decydujesz, kto będzie widział Twoje reklamy; jako specjaliści SEM, mamy pełną elastyczność w zarządzaniu promocją”
-
dotarcie do Klientów najbardziej skłonnych do zakupu – sprawimy, że Twoja reklama będzie niczym złoty strzał, dzięki któremu zjednasz sobie jak największą ilość realnych konsumentów;
-
zwiększenie sprzedaży, liczby rejestracji i budowy świadomości marki.
Możesz posiąść to wszystko, decydując się na współpracę z nami. Nie owijamy w bawełnę, a z naszymi Klientami gramy tylko i wyłącznie w otwarte karty. W końcu mamy wspólny cel – zwiększenie widoczności Twojego sklepu i usług w wyszukiwarce Google.
Nasza Agencja SEM specjalnie dla Klientów z miasta Warszawa przygotowała pakiet, obejmujący remarketing w Google Ads. Skutecznie zwiększamy konwersję stosując remarketing standardowy, dynamiczny i RLSA. Reklama zawsze kierowana jest tam, gdzie życzy sobie nasz Klient. Jedną z opcji jest Warszawa i okoliczne miejscowości, inna to mocne zawężenie obszaru, nawet do jednej dzielnicy.
Pamiętaj, że wybierając kampanie reklamowe Google Ads, to Ty decydujesz, kto będzie widział Twoje reklamy! Jako specjaliści SEM, mamy pełną elastyczność w zarządzaniu promocją. Podgląd budżetu, mierzalność efektów, przyjazny system rozliczeń, gwarancja widoczności w Google – to zaledwie wybrane z korzyści, oferowanych przez Google Ads. Zarządzasz firmą w mieście Warszawa lub w okolicach stolicy? Dowiedz się więcej na temat tego, jak wygląda prowadzenie kampanii AdWords w Afterweb i czerp zyski z naszego doświadczenia.
Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC
Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.