Warning: Attempt to read property "post_content" on null in /home/users/glowne/public_html/dev.afterweb.pl/wp-content/themes/aftertheme/inc/shortcodes.php on line 458
Zwiększymy widoczność Twojej strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania dzięki umiejętnie przeprowadzonemu pozycjonowaniu. Zanim jednak zdecydujesz się na inwestycję w taką formę marketingu, dowiedz się więcej na temat ceny za usługę – zwłaszcza, że cennik pozycjonowania stron podzielony jest na kilka pakietów, które odpowiadają konkretnym potrzebom różnego rodzaju firm. Poznaj więcej informacji na temat tego, jak prezentuje się cena pozycjonowania stron dla Twojego biznesu.
Pozycjonowanie stron cena w agencji Afterweb
Cennik pozycjonowania stron
Pozycjonowanie to najskuteczniejszy sposób na osiągnięcie sukcesu w sieci. Dlatego Afterweb wychodzi naprzeciw wszystkim przedsiębiorcom chcącym promować swój biznes w Google i proponuje im korzystny, dopasowany do indywidualnych potrzeb cennik pozycjonowania w Google. Nasza oferta została podzielona na cztery modele – pakiety SEO, tak, by każdy mógł wybrać najkorzystniejszą dla siebie. U nas wiesz, za co płacisz, a cena za pozycjonowanie zawsze jest atrakcyjna! Z Klientami gramy w otwarte karty. Nasz cennik pozycjonowania zawiera dokładny plan działań wykonywany w danym modelu rozliczeniowym. Regularne raporty podsumowujące pozycjonowanie stron otrzymywane od Afterweb pozwolą Ci oceniać na bieżąco osiągane postępy i zakres wykonanych prac.
Co zawiera w sobie cena pozycjonowania strony internetowej?
W przypadku takim jak pozycjonowanie stron cennik w Afterweb obejmuje kilka wariantów współpracy, jednak każdy pakiet zawiera w sobie pracę dedykowanych specjalistów i profesjonalny audyt SEO. Poszczególne propozycje różnią się między sobą ilością pozycjonowanych fraz, a więc i roboczogodzin specjalisty przeznaczonych na obsługę projektu. Chociaż nie widać tego na pierwszy rzut oka, ceny pozycjonowania strony internetowej tworzą elementy takie jak:
-
Własny opiekun SEO. Kontaktowanie się osobno z każdym działem to prawdziwa strata czasu. Cena za pozycjonowanie stron, niezależnie od wybranego pakietu, zakłada wsparcie prywatnego opiekuna projektu na każdym etapie współpracy. Obejmuje ono wszelkiego rodzaju konsultacje i doradztwo w kwestii procesu jakim jest pozycjonowanie strony internetowej.
-
Aktywne raportowanie. W agencji Afterweb każdy Klient otrzymuje szczegółowy raport z pozycjonowania, dzięki czemu w wolnej chwili ma możliwość zweryfikowania, jakie postępy poczyniła agencja na drodze do osiągnięcia sukcesu. Pozycjonowanie stron cennik dokładnie uwzględnia okresy, w jakich wysyłane są sprawozdania z działań firmy.
-
Zaawansowane narzędzia. Chociaż cennik pozycjonowania stron nie zawiera w sobie tej informacji, aby proces polepszania widoczności witryny przebiegał sprawnie, specjaliści korzystają w swojej pracy ze starannie wyselekcjonowanych narzędzi, takich jak: Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Screaming Frog, Google Search Console czy Google Analytics. Pozwalają one na staranne dopracowanie aspektów On-site i Off-site SEO, a także ułatwiają analizę efektów działań.
Od czego zależą ceny pozycjonowania stron?
Finalna cena pozycjonowania stron www określana jest na postawie szeregu czynników, które mogą wpłynąć na sam proces. O tym, ile Klient zapłaci za promocję w Google decydują m.in. zawartość witryny docelowej oraz jej wygląd. Gdy w grę wchodzi wielopoziomowe pozycjonowanie stron cennik naszych usług jest dostępny online. Pamiętajmy jednak, że podczas ustalania ostatecznej ceny trzeba uwzględnić również otoczenie rynkowe. W dużej mierze to branżowa konkurencja kształtuje wysokość poprzeczki, jaką należy przeskoczyć, by uzyskać zakładany efekt.
Historia domeny
W kwestii takiej jak pozycjonowanie stron cennik agencyjny jest wysoce uzależniony od stanu domeny, której widoczność ma zostać poprawiona w procesie licznych działań optymalizacyjnych. Cena pozycjonowania strony internetowej zazwyczaj będzie większa w przypadku nowszych domen, ponieważ wymagają one większego nakładu pracy. Efekty zaś są widocznie w nieco dłuższej perspektywie czasowej niż w przypadku domen, które mają za sobą kilkuletnią historię istnienia.
Jakość witryny
Ceny pozycjonowania strony internetowej nierzadko bazują również na tym, w jakim stanie jest witryna. Strony intuicyjne, szybkie i wysoce atrakcyjne pod względem wizualnym bardzo często wymagają od specjalistów mniej pracy. W momencie, gdy witryna dostarcza pozytywne czynniki behawioralne dla wyszukiwarki Google, wyniki zauważalne są znacznie szybciej.
Wielkość strony WWW
Temat jaki stanowi pozycjonowanie SEO cena nie kończy się na jakości. Ustalając cennik pozycjonowania strony internetowej zależny jest od wielkości samego serwisu i rodzaju prowadzonej tam działalności. Duże znaczenie ma również fakt, z jakim typem strony ma się do czynienia: czy jest to typowa strona usługowa, informacyjna czy też sklep internetowy. Równie ważna jest ilość stron jaką liczy serwis czy też jaka jest wielkość asortymentu sklepu online.
Liczba i konkurencyjność słów kluczowych
Jeśli chodzi o nowoczesne pozycjonowanie stron ceny za tę usługę są ściśle związane ze słowami kluczowymi. Ich liczba oraz poziom konkurencyjności ma istotny wpływ na wymagany nakład pracy, co przekłada się na to, jaka cena pozycjonowania stron zostanie przedstawiona Klientowi. Analogicznie, im większa ilość i popularność słów, tym wyższy cennik pozycjonowania strony internetowej.
Otoczenie biznesowe oraz poziom konkurencji
Mając na uwadze działania branżowej konkurencji naszych Klientów przygotowaliśmy cennik, który da się dostosować do aktualnych potrzeb danego biznesu. Ustalone za pozycjonowanie strony ceny usług uwzględniają działania, podejmowane przez konkurentów. Duża i mocna grupa przeciwników może wydłużyć czas, jaki potrzebny jest na osiągnięcie efektów. To naturalny, a jednocześnie wyjątkowo istotny czynnik decydujący o tym, ile wyniesie ostateczna cena pozycjonowania w Google. By móc uzyskać TOP10, TOP3, a finalnie pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania, należy poświęcić zdecydowanie więcej czasu niż przy usługach lub produktach z niszy.
Zasięg działalności
Cennik pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarce Google może różnić się od skali danej działalności. Do pozycjonowania sklepu internetowego w skali ogólnopolskiej zdecydowanie będzie potrzeba znacznie większego budżetu niż w przypadku jakim jest pozycjonowanie lokalne.
Potrzebujesz indywidualnej ceny pozycjonowania strony internetowej?
Afterweb podchodzi indywidualnie do każdego nowego Klienta – najlepszym tego dowodem jest elastyczny cennik pozycjonowania strony internetowej. Gdy Twoja branża jest nietypowa, wymaga podjęcia dodatkowych działań lub borykasz się z problemami technicznymi, możesz liczyć na dostosowanie oferty do Twoich oczekiwań. Gwarantujemy, że cena pozycjonowania strony internetowej będzie przyjazna dla Twojego portfela. Nasi konsultanci pochylą się nad każdym serwisem, tworząc rzetelną propozycję specjalnie dla Ciebie. Dzięki temu masz pewność, że podjęte przez nas działania będą efektywne, cennik pozycjonowania dopasuje się do Twoich możliwości, a Ty w krótkim czasie poczujesz efekt naszej pracy.
Cennik pozycjonowania strony internetowej dla witryny usługowej
Większość firm usługowych działających w Internecie ma na celu dotarcie z informacją o swojej ofercie do możliwie jak największej grupy potencjalnych Klientów. Jednym ze sposobów na budowę świadomości marki jest pozycjonowanie szerokiego zakresu wyrażeń kluczowych – szczegółowych oraz ogólnych. Przyjęcie starannie zaplanowanej strategii pomaga Klientowi w zwiększeniu widoczności jego strony internetowej dla potencjalnie zainteresowanych użytkowników. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, by poznać odpowiedź na frazę „pozycjonowanie stron cennik” dla Twojego biznesu!
Poznaj nasze wskazówki: Jak reklamować markę w Google
Cennik pozycjonowania strony internetowej dla witryny lokalnej
Właściciele firm, którzy kierują swoją ofertę na rynki lokalne również powinni zaznaczać swoją obecność w Internecie. Najlepszym sposobem na pozyskanie nowych Klientów dla strony oferującej produkty bądź usługi w określonych regionach stanowi pozycjonowanie lokalne. Ten specyficzny rodzaj usługi obejmuje skupienie swoich działań na frazach ściśle powiązanych z wybraną dzielnicą, miejscowością czy regionem, które stanowią swoistą odpowiedź na zainteresowanie lokalnego rynku (co za tym idzie – cechują się one dużą wyszukiwalnością). Zasięg oddziaływania tego typu promocji w dużej mierze zależy od celów oraz potrzeb Klienta. Nasi specjaliści szczegółowo przeanalizują rynek i zaproponują Ci satysfakcjonujące ceny pozycjonowania strony internetowej.
Sprawdź: Jak przebiega pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce Google
Cena pozycjonowania strony WWW dla sklepu internetowego
Ceny pozycjonowania stron w branży e-commerce są wysoce zróżnicowane; specyfika dużych e-sklepów determinuje rozbudowaną strategię działań. Oznacza to, że w kwestii jaką jest pozycjonowanie stron cennik dla e-commerce zazwyczaj obejmuje pozycjonowanie szerokie, oparte na indywidualnie dostosowanej strategii cyklicznego zwiększania widoczności witryny. Efektem działań jest przede wszystkim wzrost wolumenu ruchu organicznego na stronie. Cena za pozycjonowanie strony sklepu internetowego szacowana jest na podstawie szczegółowej analizy witryny.
Poznaj: Sprawdzone porady i wskazówki dotyczące promocji sklepu online
Cena pozycjonowania strony może być przystępna – skontaktuj się z Afterweb i poznaj naszą propozycję!
Przygotowaliśmy ofertę dla mniejszych, średnich i dużych przedsiębiorstw: z pewnością znajdziesz wśród niej coś dla siebie. Na uwagę zasługuje elastyczna cena pozycjonowania strony internetowej. Z czterech dostępnych pakietów wybierz jeden, najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb, a później skontaktuj się z nami. Konsultant Afterweb razem z Tobą określi cele krótko- i długofalowe oraz wskaże najkrótszą drogę do ich osiągnięcia. Efektem rozmowy będzie korzystna cena usług, a pozycjonowanie Twojej strony rozpocznie się zaraz po ustaleniu szczegółów współpracy.
Codziennie dbamy o to, by nasi Klienci mieli stały dostęp do informacji dotyczących kampanii. Cennik pozycjonowania to nie jedyna kwestia, o którą możesz nas zapytać. Przez cały czas trwania kampanii pozostajemy z Tobą w kontakcie, omawiając planowane kroki i zdając relację z osiągniętych celów. W zależności od wybranego pakietu możesz spodziewać się raportów co kwartał. Wiemy doskonale, że pozycjonowanie w Google to cały proces, który wiąże się z respektowaniem zmian w algorytmach wyszukiwarki czy dynamicznych trendów w poszczególnych branżach. Z tego powodu wprowadziliśmy elastyczny cennik pozycjonowania strony internetowej, który pozwala nam dostosować ofertę do wymagań sektora, w którym działasz.
Cena pozycjonowania jest uzależniona w dużej mierze od branży. Nie bez znaczenia pozostaje także konkurencyjność słów kluczowych, na jakie się decydujesz. W Afterweb dopasujemy je do charakteru Twojej działalności i na podstawie doświadczenia dobierzemy frazy, jakie ułatwią Ci pokonanie konkurencji. Ustalona indywidualnie cena za pozycjonowanie stron obejmuje też typ i liczbę wyników wyszukiwania, a także rodzaj słowa kluczowego. Inny cennik pozycjonowania strony internetowej zastosujemy dla frazy głównej, a odmienny dla tej z długiego ogona (long tail), czyli bardziej precyzyjnej. Najważniejszą kwestią jest docelowy rynek, na jakim chcesz się promować. Czy będzie to Twoja miejscowość wraz z okolicami, czy może cała Polska albo świat? Także ten aspekt bierzemy pod uwagę, formułując cennik pozycjonowania stron internetowych.
To co odróżnia Afterweb od innych agencji SEO, to przede wszystkim nastawienie na długotrwałą współpracę obejmującą pozycjonowanie. Każdą propozycję rozpatrujemy pod kątem wielomiesięcznej, a nawet kilkuletniej, systematycznej opieki nad serwisem. Nic zatem dziwnego, że jego początkowa forma jest dla nas istotna: formułując cennik pozycjonowania stron internetowych tylko dla Ciebie, zwracamy uwagę na obecną jakość strony, pozycje w Google, jakie zajmuje oraz na historię jej pozycjonowania. Na podstawie tych informacji powstaje cena całej usługi oraz indywidualna strategia na pozycjonowanie strony www, którą następnie wcielamy w życie.
Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej, w tym w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Zawarte na stronie informacje, w tym informacje umieszczone w części „Cennik”, nie stanowią zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 556 Kodeksu cywilnego. Opis usługi następuje wyłącznie w umowie.