Pozycjonowanie

To co robią użytkwonicy na naszej stronie nie jest czynnikiem rankingowym algorytmu Google

Pracownik Google – John Mueller podczas Hangoutu z Webmasterami powiedział wczoraj, że nie istnieją algorytmy Google, które mogłyby spojrzeć na działania użytkownika na stronie internetowej i użyć ich jako czynnika oceny. Cytując Muellera:

 „Nie sądzę, że możemy nawet zobaczyć, co ludzie robią na swojej stronie internetowej.”

Możemy zatem być niemal pewni, że algorytm Google nie ma dostępu do naszych zachowań na stronach nie należących do wyszukiwarki. W kontekście pozycjonowania stron jest to niezwykle cenna informacja, jednakże należy do niej podejść z duża dozą ostrożności. Pracownicy Google wypowiadają się bowiem w taki sposób, że bardzo często pomijają kwestię istotne. Tak jest i tym razem – John Mueller nie powiedział bowiem, czy algorytm Google nie korzysta z informacji jakie zbierają narzędzia Google np. Google Analytics czy Google Search Console.

Opinie użytkowników

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Kamil Dudziak

Specjalista SEO

14 lat doświadczenia w optymalizacji i pozycjonowaniu stron na najtrudniejsze frazy w Polsce. Właścicieli manager firmy Afterweb. Stale nadzoruje proces pozycjonowania stron wszystkich Klientów firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33