SEO

Pracownik Google potwierdził, że ich algorytm sprawdza różnice pomiędzy wersją stacjonarną strony a mobilną

Gary Illyes pracujący w Google potwierdził na Twitterze, że choć obecny algorytm Google mobile wykorzystuje głownie sygnały desktop-owe to sama wyszukiwarka nie kontroluje różnic pomiędzy obiema wersjami. W przypadku znacznych rozbieżności z wersją mobile można się więc spodziewać, że ranking strony z wersji mobile nie spadnie względem desktop. Nie zmienia to faktu, że Google wie o problemie i w najbliższym czasie pewnie się to zmieni. Cytując za Gary Illyes:

„does not mean we will not check for huge discrepancies between the two.”

Możemy przypuszczać, że jeśli Google wykryje różnice pomiędzy desktop a mobile zacznie się takiej stornie baczniej przyglądać pracownik wyszukiwarki. Wszystkich właścicieli stron RWD informujemy więc, że najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie strony, która wyświetla identyczne treści niezależnie od urządzenia na którym jest przeglądania, Brak różnic – to brak problemów.

 

Opinie użytkowników

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Kamil Dudziak

Specjalista SEO

14 lat doświadczenia w optymalizacji i pozycjonowaniu stron na najtrudniejsze frazy w Polsce. Właścicieli manager firmy Afterweb. Stale nadzoruje proces pozycjonowania stron wszystkich Klientów firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33