Zainstaluj Google Analytics w kodzie Twojej strony i podejmij konkretne działania w celu poprawy jej skuteczności
Wraz z wyższymi pozycjami w wyszukiwarce rośnie zysk na firmowym koncie. Im więcej potencjalnych klientów odwiedzi stronę internetową, tym większa będzie szansa na sprzedaż. Podejmując działania z zakresu pozycjonowania i marketingu internetowego warto śledzić zachowania internautów trafiających na witrynę firmową. Tylko w taki sposób możemy ocenić jaki wpływa na klientów mają podięte działania. Dlatego bardzo użytecznym narzędziem do prowadzenia analiz jest Google Analytics. Specjaliści Afterweb od dawna doceniają jego możliwości pozycjonując serwisy internetowe klientów.
Od analizy z Google Analytics do sukcesu jeden krok
Google Analytics to wspaniały system analityczny, który niestety często jest niedoceniany przez właścicieli firm. Wielu z nich jest zdania, że to narzędzie zbyt skomplikowane, a proces jego obsługi za bardzo złożony. Podstawową wersję Google Analytics może opanować każdy. Oczywiście system analityczny oferuje wiele profesjonalnych opcji stworzonych dla web developerów. Nie warto jednak pozycjonując stronę www rezygnować z Google Analytics. Nie zapominajmy, że analizowanie ruchu na stronie daje możliwość świadomego wypływu na zwiększenie przychodu firmy.
Zaczynamy od instalacji kodu śledzenia na Twojej witrynie
Powierzając stronę internetową specjalistom z Afterweb możesz liczyć, że system analityczny zostanie prawidłowo zainstalowany na Twojej stronie firmowej. Nie musisz się o nic martwić nasi specjaliści zajmą się konfiguracją Google Analytics. Właściwe osadzenie w kodzie strony wtyczki analitycznej umożliwi nam pozyskiwanie na bieżąco wielu cennych danych i śledzenie potencjalnych klientów na stronie.
Co daje narzędzie Google Analytics?
Google Analytics to wspaniałe narzędzie dające nam pełną wiedzę o poczynaniach internautów na stronie www. Dzięki zamontowaniu wtyczki możemy obserwować liczbę użytkowników odwiedzających codziennie serwis, ilość odsłon witryny i czas jaki klienci poświęcają na każdą wizytę. Ta podstawowa wiedza daje naszym specjalistom informację na temat atrakcyjności witryny. Jeśli internauta spędza na stronie kilka sekund i z niej wychodzi to oznacza, że jest ona dla niego nieczytelna, skomplikowana lub mało ciekawa. To bodziec dla specjalistów Afterweb do głębszego przeanalizowania strony i zachęcenia potencjalnych nabywców do dłuższych pobytów w serwisie kończących się sprzedażą.
Narzędzie Google Analytics pozwala nam śledzić język aplikacji użytkowników i co bardzo istotne ich lokalizację. Prezentowane w panelu dane określają miasto, z jakiego internauta łączy się z naszą stroną. Jest to bardzo ważne dla osób stawiających na pozyskiwanie klientów nie tylko z rynku lokalnego, a także ogólnokrajowego. Umożliwia to uderzenie w większą promocję marketingową w danym regionie. Jeśli większość internautów trafiających do nas pochodzi z obcych krajów możliwe, że w czasie pozycjonowania i promocji popełniono liczne błędy, które należy niezwłocznie poprawić. Dlatego zlecenie pozycjonowania pseudo fachowcom może nam przynieść więcej szkody, niż pożytku. Nie warto marnować czasu i pieniędzy na firmy, które nie mają pojęcia o wpływaniu na pozycje w wyszukiwarce.
Każdy przedsiębiorca działający w siedzi chce wiedzieć jak jego strona jest odbierana przez potencjalnych nabywców. Z uzyskanych danych poprzez Google Analytics możemy bez problemu określić, które podstrony cieszą się największą popularnością wśród internautów. Na co odwiedzający nas klienci poświęcają najwięcej uwagi. To bardzo ważne do ustalenia strategii SEO, widząc duże zainteresowanie daną usługą lub produktem możemy położyć większy nacisk na ich promowanie.
System analityczny Google pozwala na określenie źródła ruchu, czyli nabywanie informacji w jaki sposób użytkownicy wchodzą na firmową witrynę. To bardzo istotne do ocenienia podejmowanych działań marketingowych. Gdy inwestujemy w Google AdWords lub kampanie w social media chcemy wiedzieć czy przynoszą efekt. Google Analytics pomoże nam określić czy internauci odnaleźli naszą stronę dzięki tym działaniom.
Masz problem z Google Analytics? Chętnie Ci pomożemy
Nasi specjaliści wiedzą, że obsługa narzędzi Google może przysparzać kłopotów przeciętnemu internaucie. Dlatego jeśli masz problem lub po prostu nie masz czasu, by śledzić wykresy serwowane przez Google Analytics zgłoś się do nas. Specjaliści Afterweb przeprowadzą wszelkie potrzebne działania w zakresie analizy ruchu i konwersji. Nie warto rezygnować z tej wiedzy, gdyż uzyskane dane mają kolosalny wpływ na popularność Twojej strony, a co za tym idzie zysk firmy. Umów się z nami na spotkanie we Wrocławiu i dowiedź się w czym możemy Ci pomóc.